Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän nää lastenvaateblogistit tykkäis mun blogista... :)

Vierailija
02.08.2010 |

"Ja tässä tummansininen kolitsiasu merkkiä Ciraf, vähän on nukkaa mutta menee vielä hyvin, edessä tollanen kiva teksti joka vähän lohkeillut".

"Tää haalari (merkkiä Anttila) saatiin serkuilta. Polveen pistettiin paikka, mutta hyvin se vielä menee".

Eiks oliskin piristävä blogi? :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideaa.pientä fiksailua ideaan ja hyvä tulee.kierrätys ja tuunaus-päivän sana. laita ennen ja jälkeen kuvat,hyvä tulee!!

Vierailija
2/5 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en noita vaateblogeja lue, mutta tuollaista voisin lukeakin. Ainakin pari kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin alkaa pitää blogia miten lapset saa kauniisti vaatettettua ja HALVALLA.. mulle tuli vanha ltomme kaupungilla tavatessamme sanomaan, että muistaa miten pojallani oli aina niin kauniit ja siistit vaatteet päällä, ja että he ihasteli sitä muiden hoitajien kanssa.

Meinaa vieläkin tulla tippa linssiin, sillä elettiin silloin opiskelijabudjetilla pojan kanssa, enkä ottanut opintolainaa ja siis aika pienellä rahalla vaatetin (en ole eläissäni ostanut osamaksulla tai velaksi).

Vierailija
4/5 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohta kaksivuotias lapsi, en ole ostanut hänelle uutena kuin n. 20 vaatetta. Mukaanluetaan siis kaikki vaatteet juhla-, arki-, ulkovaatteet, kestovaipat ja kengät sekä asusteet. Kaapit silti pursuavat hyviä ja ihan ok näköisiä vaatteita.

Olemme saaneet lahjoituksina PALJON vaatteita sukulaisilta ja lapseni serkuilta pieneksi jääneitä, lisäksi kiertelen kirpputoreja ja ostan tarpeeseen sitä mitä on tarjolla. Kaapeissa ei ole edes kauneinta ja laadukasta , kirpparilta ei ole aina helppoa tehdä löytöjä. Näin ollen erityisesti arki(ulko)vaatteet esimerkiksi ovat lapsellani melko "vanhaa" mallia, mutta ehdottomasti puhtaat, ehjät ja toimivat.

En myöskään osta huutonetistä (no yhdet talvikengät erehdyin ostamaan, mutta olivat mielestäni ylihintaiset, nimittäin 15 euroa ja sitä paitsi pienet. :D

Mielestäni lapseni on kuitenkin harvoin rumissa vaatteissa, värit sointuvat aina yhteen (olen jopa hieman neuroottinen tämän asian kanssa) ja olen ehdoton siitä, ettei tahroja tai reikiä saa vaatteissa olla.

Eli todellakin naureskellen luen noita lastenvaateblogeja, en voi sille mitään, mutta mielestäni se touhu on sairasta. Oksettaa se, että lapsia pidetään nukkeina. Tai jotain. Jotenkin se ei tunnu mukavalta.

Vierailija
5/5 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bloggaajia, ja mammapalstalaiset voisi arvostella teidän kirjoituksia, kuvia, lapsia...

oli teidän motivaatio bloggaamiseen mikä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan