Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisit jos olisit tehnyt abortin vastoin miehesi

Vierailija
01.08.2010 |

tahtoa, mies ottaisi eron ja kertoisi kaikille abortista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytös on törkeää. Toki itse päätät omasta ruumiistasi ja tulevaisuudestasi. Kukaan mies ei voi pakottaa naista synnyttämään.

Vierailija
2/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei aborttia pystyisi hyväksymään ja haluaisi sen takia erota niin se on täysin yhtä hyväksyttävää kuin se että nainen päättää abortista.

Hyväksyisin myös sen että mies läheisimmilleen kertoisi miksi erosimme. Sen sijaan "kaikille kertominen" ei mielestäni ole asiallista. Kyse on henkilökohtaisesta asiasta kuten esim. olisi se että mies olisi pettänyt. Olettaisin että nainenkaan ei asiaa "kaikille" toitottaisi vaan ainoastaan lähipiirilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi oikeuttaa surmata myös mieheni lasta puhumatta hänelle. Hänellä olisi oikeus puhua surustaan niin monelle kuin tarvetta tuntisi.

Vierailija
4/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitenkään, paitsi pyytää anteeksi että on tehnyt noin kamalan teon toiselle.

Ja ero on todellakin otettu aiheesta, ja luonnollisesti myös surustaan saa ja pitääkin puhua ihmisille!

En oikein tajua mitä ajat takaa? Sinusta nainen saa tehdä mitä tahansa vedoten siihen että lapsi kasvaa hänen sisällään, ja miehen on vain myönnyttävä ja kärsittävä hiljaa, eikä ainakaan missään nimessä tahrata naisen mainetta kertomalla millainen hän oikeasti on..?

Vierailija
5/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä minusta mieskin saa läheisilleen puhua abortista, jos se häntä koskettaa. Hänellä on minusta yhtä suuri oikeus puhua kuin halutessaan olla puhumatta. Ikävää, jos taas sitten itse tahtoisin pitää asian omana tietona, mutta tosiasia on, että raskaus ja sen keskeyttäminen on yhtä suuri asia naiselle kuin miehelle.