Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joilla isot kädet, kämmenet?

Vierailija
29.07.2010 |

Mua on aina hävettänyt isot, lihaksikkaat ja voimaakkaat käteni. Jouduin jo lapsesta saakka tekemään paljon töitä käsillä, joten varmaan siksi on niin leveät ja isot kämmenet. Olen huomannut, että toimistotyötä tekevillä miehillä on sirommat kädet kuin mulla.

Voi kun näitä ei saa millään pienemmiksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot kädet ja leveät kämmenet. Nuorena häpesin niitä mutta vanhemmiten olen hyväksynyt ne ja alkanut jopa pitää niistä.

Vierailija
2/11 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä on hanskan koko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vielä tosi typerälle lakata kynsiäkin ;)

No kait tässä jotain hyvääkin on, luut on vahvat.

Vierailija
4/11 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että iso kämmen naisella olisi sellainen melkein 10 senttiä leveä? Mulla mielestäni tosi isot kädet ja kämmenen leveys vähän päälle 9cm.

Vierailija
5/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin isot kädet <3 but I love my hands :)

Vierailija
6/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot kädet, jotka vat hienosti sopusoinnussa koko kroppani kanssa. Sormet ovat pitkät, kynnet kauniin muotoiset. Käteni ovat isot ja kauniit. Naisen ei tarvitse olla pieni. Herää, ap.

Vierailija
7/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniithan nää on. ei mee naisten koot.

Vierailija
8/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2010 klo 22:08"]

Mua on aina hävettänyt isot, lihaksikkaat ja voimaakkaat käteni. Jouduin jo lapsesta saakka tekemään paljon töitä käsillä, joten varmaan siksi on niin leveät ja isot kämmenet. Olen huomannut, että toimistotyötä tekevillä miehillä on sirommat kädet kuin mulla.
Voi kun näitä ei saa millään pienemmiksi.

[/quote]

Sama täällä. Nuorena harrastin lentopalloa, joten kädet ja hartiat ovat isommat kuin nörttimiehillä.

Onneksi löysin mieheni jolla hartiat/kädet/kämmenet ovat isommat kuin minulla. :) Tunnen itseni siroksi.

Vierailija
9/11 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä on hanskan koko?

Tosi vaikea määritellä senttimetreillä, kun ei tiedä mittaatteko niin, että peukalon tyvinivel mukana vai vain kämmenluut.

Vierailija
10/11 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät varpaat ja miesten jalat. Ehkä siksi, että voin juosta pakoon lujaa, kun mies hakkasi tms?

Miettikää mieluummin luonnettanne, kuin käsienne kokoa. Kaikella on tarkoituksensa ihan varmasti!

Vierailija
11/11 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olen isohko nainen, mutta ranteet ovat ohuet, käteni sirot, kauniinmalliset, kapoiset, sormet ohkaiset ja kynnet mantelinmuotoiset ja pitkät! Jotakin kaunista mussakin :D