Kuinka usein teillä syödään puuroa lounaana tai päivällisenä?
Kommentit (20)
oikeasti näin on, eikä muuten syödä aamu-, väli- tai iltapalapuurojakaan. Lapsi söi pienenä paljonkin, nyt ei kiinnosta minkään lajin puuro, koskaan. Itse olen kyllä samanmoinen, ihan vasta parina viime vuonna on tullut mieleen, että voisi tehdä vaikka ohrauunipuuroa joskus. Niin ja sekin on jäänyt ajatukseksi. Nyt syksyn tullen yritän parantaa tapani ja ainakin kerran pari viikossa olisi jotain puuroa tarjolla. Olisihan se ihan terveellistäkin.
väki nukkuu myöhään ,eikä tujumpi lounas maistu. Mutta toisaalta puuro pitää hyvin nälän poissa, ei päivällisen kanssa ole niin kiire. Aamupalaksi meillä ei väki saa puuroa syötyä, on liian raskasta kun on juuri herännyt.
aamu- ja iltapuuro riittää
ja ne syö kaikki murkkua myöten
8½v ja 7v syövät sen sijaan eri puuroja useamman kerran viikossa aamu ja/tai iltapalalla.
Lounas ja päivällinen on muuta ruokaa. Koululaiset saavat kyllä listan mukaan välillä puuroa lounaaksi.
koska se EI pidä nälkää. Aina jaksan ihmetellä tuota "puuro pitää hyvin nälkää" -juttua kun itselläni on max tunnin kuluttua puuron syönnistä jo kiljuva nälkä. Vaikka sitä söisi miten paljon.
Kun jätin maitotuotteet pois allergian takia, yllätyin siitä, ettei aamupuuro veteen keitettynä todellakaan enää pitänyt nälkää pois kuin ennen. Siirryin käyttämään soijamaitoa, joten jälleen saan hieman proteiiniakin puurosta. Nyt nälkä pysyy jälleen paremmin poissa.
koska se EI pidä nälkää. Aina jaksan ihmetellä tuota "puuro pitää hyvin nälkää" -juttua kun itselläni on max tunnin kuluttua puuron syönnistä jo kiljuva nälkä. Vaikka sitä söisi miten paljon.
Menetteko ravintolaan illalliselle ja tilaatte puuroa?
Aamurpuurona joskus, itse laitan oman puuron sekaan raejuustoa proteiiniksi
Teen vispipuuroa marjoista, mannapuuroa mansikkamehukeitolla, riisipuuroa kanelilla ja maidolla, riisiomenapuuroa yms yms. Ihan tosi hyvänmakuisia, lapsetkin tykkää ja varsinkin näin helteillä kukaan ei edes jaksa syödä/tehdä mitään raskaita lihasapuskoja..
Aamu- ja iltapalalla ainakin lapsi syö joka päivä, usein mekin.1
Aamulla syodaan monestikin kaurapuuroa.
Teen vispipuuroa marjoista, mannapuuroa mansikkamehukeitolla, riisipuuroa kanelilla ja maidolla, riisiomenapuuroa yms yms. Ihan tosi hyvänmakuisia, lapsetkin tykkää ja varsinkin näin helteillä kukaan ei edes jaksa syödä/tehdä mitään raskaita lihasapuskoja..
aamu- tai iltapuuro. Joskus molemmat.
Uunipuuro ohrasta joskus jos laiskottaa. Toimii hyvin lapsien harkkapäivän iltapalana: ehditään hienosti kotio ennenkö valmistuu.
Mutta herkkuna riisipuuroa, yleensä keitän veteen kattilassa jonkun viljasen.
Sillä aikaa kun vesi lämpenee, haen lehden ja pissatan nopeasti koiran.
En tajua miksi puuroja haukutaan: parin tunnin päästä kuuluukin ihmisen kokea näläntunnetta!!! Esim. aamuvuorossa kun syön puuron niin hyvin selviää sillä seuraavalla tauolle.
Lounaana tai päivällisenä ei puuroa olla keitetty.
Ei syödä myöskään juuri koskaan aamu- tai iltapalallakaan puuroa.
Aikanaan lapset söivät joka aamu puuroa, mutta nykyään eivät suostu syömään. Kuopus syö joskus harvoin mannapuuroa.
Itse tykkäisin puuroista, mutta kun ei kellekään muulle kelpaa, niin ei tule itsekään keitettyä.
kuukaudessa, eli aina niinä päivinä, kun teen karjalanpiirakoita. En ehdi piirakanpaisto päivänä muuta ruokaa laittamaan ja se käy perheellemme hyvin. Aamupuuroa emme syö kukaan.
keitetty suklaapuuroa lapsen toiveesta.
Mies & lapsi syövät joka aamu puuroa. Minä ehkä kerran kuukaudessa.
manna-, riisi- tai ohraryynipuuroa. Tai marjapuuroa. Ihan lounaaksi syodaan, aamulla ei ja iltapala meilla on yleensa vain hedelma.
EI koskaan muulloin. Välipaloiksi toki joskus esim. marjapuuroa tms, muuten vain aamuisin.
Ei erityisesti olla puuron ystäviä.