Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viitsiskö joku käydä katsomassa, sopiiko tän sormuksen kanssa

Vierailija
29.07.2010 |

7-kivinen rivisormus?

http://tillander.sstmainos.fi/?id=17

Eli tuo Kristiina sormus?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä minkä kanssa?

Vierailija
2/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen vaikuttaa kivien koko, istutus, rungon muoto ja vahvuus yms. yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi laittaa linkkiä molempiin sormuksiin, tee edes joku taika jonka uskot ihmiset saavan kiinnostumaan asiastasi. Kierrä vaikka yhdeksän kertaa talon ympäri takaperin, niin ehkä mulle tulee sitten hirveä hinku googlata 7-kivinen rivisormus (eikö niitä ole kuin yhdennäköisiä?) ja voin vastata sulle.

Vierailija
4/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kuvan perusteella ainakaan.

Vierailija
5/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt alkaisi jo yhtä kivisormusta liittämään toiseen. Varsinainen prinsessa siinä sitten.

Vierailija
6/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin aattelisin, että niitä kiviä tulis vähän liikaa.

Vierailija
7/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa näyttäis kivi olevan hiukka erillään muusta rungosta niin, että sen kohdalle tulee varmaankin kolot kun on sen 7-rivisen kanssa vierekkäin, eivät siis istu ihan yhteen. Mut kokeilemalla ero selviää, väli voi olla niin pieni ettei näy mihinkään. Tää on vain mielipide mutta musta rivisormuksen kanssa sopii sellainen jossa on sama profiili niin että tavallaan sama tyyli jatkuu. Esim noista tuo viimeinen olisi varmaan minun makuuni jos olisi hieman kapeammat reunat :o) Mutta jos vihkisormusta etsitte, ota ihan juuri sellainen mistä pidät äläkä kuuntele kenenkään "toi on epäkäytännöllinen", "tosta putoaa kivi herkästi" yms. juttuja. Mulla meinasi jäädä unelmien sormus ottamatta kun pelkäsin että se jäisi sitten kiinni joka neuleeseen ja hiuksiin niinkuin kaikki pelotteli, mutta onneksi kultaseppä sanoi että ei muuten jää ja olen tyodella tyytyväinen että uskoin ammattilaista :o)

Vierailija
8/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-kiviseen sormukseen pariksi. Olisko paras samanrunkoinen ja yhdellä isommalla kivellä? Tylsää olisi ottaa vihkiksi vaatimattomampi kuin kihlasormus?

Vierailija
9/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsempää minusta on mennä joidenkin ihme vanhanaikaisten sääntöjen mukaan. Ota sellainen mistä itse pidät ja sillä selvä. Kuka sen tietää mikä sormus on mikä, senkun vaihdat niiden paikkaa jos se nyt on niin kamalan tärkeää että viimeinen on vihkisormus ja sen pitää olla "hienompi" kuin kihlan. Mua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta mitä muut ihmiset ajattelee mun koruista.

Vierailija
11/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sandberg.fi/collections/sormusyhdistelmi

Irmeli 054?

eli tavallisen rivisormuksen pariksi?? Auttakee!

Vierailija
12/12 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli väärä linkki, antakee armoa..

tässä:

http://tillander.sstmainos.fi/index.php?id=14&page=4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän