tykkääkö miehet silikoneista?
siis jos vaihtoehtona on pienet eikä edes kauheen kiinteet luomurinnat (joo imetetty on)? Kumpi parempi?
Kommentit (12)
Niin joo, kaikki maailman miehet tykkää silikonirinnoista. Mitä isommat sen parempi. Mene äkkiä varaamaan aika implanttien laittoon.
Silikonin avulla saa isot ja silti pystyt rinnat. Ammattilainen kun tekee niin voi tulla tosi hienot. Tykkään.
Tosin epäonnistuneita kötöstyksiäkin näkee.
kuin tavisluomurinnat. Erilailla ryhdikkäät ja haluttavat.
- Akateeminen M32
Miehet tykkää isoista rinnoista, luomut tai normaalit. Piste.
Uskokaa nyt jo että makuja on monia. Ihan varmasti on miehiä jotka pitävät pieniä rintoja viehättävimpinä ihan kuten on miehiä jotka tykkäävät todella isoista rinnoista. Jotkut taas siltä väliltä.
niin moneen kertaan on niille naureskellut ja osoiittanut kyllä mielipiteensä. Aidot ne olla pitää kuulemma.
paremmat kuin luomut, mutta tuntumaltaan luomut vie silareita 6-0.
niin moneen kertaan on niille naureskellut ja osoiittanut kyllä mielipiteensä. Aidot ne olla pitää kuulemma.
tai sitten tykkää. Ei ole olemassa sellaista ryhmää kuin "miehet", joka olisi hegemonisesti yhtä mieltä yhtään mistään - kaikki ei tykkää edes naisista. Näin miehenä voin kertoa, että en tunne yhtään miestä joka ainakaan tunnustaisi pitävänsä silikoneista. Itse en myöskään pidä isoista luomuistakaan.
Miehet tykkää isoista rinnoista, luomut tai normaalit. Piste.
Isot utareet kuuluvat lehmille.
m36
jos tarkoitetaan enemmistöä. Voidaan esim. kysyä että tykkäävätkö miehet sopusuhtaisista vai lihavista naisista ja oikea vastaus on: sopusuhtaisista. Tykkääminen on kuitenkin yksilöllistä, eikä ole hyvä liikaa yleistää.
Olen kyllä vähän yllättynyt että kumitissit saavat täällä miehiltä tukea (no pun intended) ja minulla on sellainen käsitys ettei selvästi suurin osa tykkää. Aidot on kuitenkin aidot ja minulle tulee sellainen olo että minullakin voisi tuollaiset olla jos niitä kerran kaupasta saa. Kuulostaa ehkä oudolta. Eli niissä ei sillä tavalla ole mitään uniikkia, sitä tarkoitan.
T. mies
Ei tykkää tai sitten tykkää. Ei ole olemassa sellaista ryhmää kuin "miehet", joka olisi hegemonisesti yhtä mieltä yhtään mistään - kaikki ei tykkää edes naisista. Näin miehenä voin kertoa, että en tunne yhtään miestä joka ainakaan tunnustaisi pitävänsä silikoneista. Itse en myöskään pidä isoista luomuistakaan.
kuin tavisluomurinnat. Erilailla ryhdikkäät ja haluttavat.
- Akateeminen M32
Ja onko jotenkin kiihottavaa jos tissit sojottaa ylöspäin kun nainen makaa selällään?
Jotkut tykkää isoista silikonipalloista ja toiset luomutisseistä. Samoin kuin jotkut tykkää laihoista, jotkut hoikista, jotkut pyöreistä, jotkut lihavista.