Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsi liian kipeä lähtemään risteilylle?

Vierailija
28.07.2010 |

Huomena ois lähtö. Kuumetta nyt 38.6. Lauantai-illasta lähtien ollut jopa yli 39 asteen kuumetta. Tänään ollut pirteä ja kuumeeton paitsi nyt iltapuolesta. Kuumelääkettä sai viimeksi eilen iltapäivällä kahden aikoihin. Tiedän joo että kuulostaa siltä ettei pitäis lähteä, mutta minä tyhmä vielä mietin silti... jos yö menee hyvin ja kuume laskee, aamulla pirteä? Ei kai silti, vai?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois helle nostanut lämpöä, eikä tauti? Kun oli niin pirteä aamulla... Nostaako helle lämpöä noin paljon?

Vierailija
2/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helle noin paljoa lämpöä nosta ja jos lämpö nousee taas illaksi niin ei ole mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota on nyt liikkeellä.

mun veikkaus.

Vierailija
4/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulemma aivokalvontulehdus koska ei niskajäykkyyttä. päänsärkyä kyllä ajoittain ollut. kuulemma liikkeellä toistakin kuumetautia, jossa viiden päivän kuume. huomen illalla tulis se 5 päivää.

Vierailija
5/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkettä en ole nyt antanut kun haluan katsoa mihin kehittyy. ei kai sitten lähdetä.... mielipiteitä vielä?

Vierailija
6/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen päivän kuume vetää lapsen elimistön todella väsyneeksi ja lapsi kaipaa kuumeen jälkeenkin lepoa toipuakseen.

Juuri tuolla tavalla hankitaan ne kurjat jälkitaudit.

Lapsesi on puolikuntoinen vielä päiviä (ihan ilman kuumettakin) - luuletko nauttivan risteilystä?

Vierailija
7/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihan oma järki jo sano että kipeän lapsen kanssa ei lähdetä humpsuttelemaan? Myös siksi ettei tartuta muita, vaikka se ei tunnu sua häiritsevän...

Vierailija
8/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse samaa mieltä

Vierailija
9/9 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää mutta totta.

Lapsen terveys kaiketi etusijalla-

Eikä toipilas jaksa nauttia matkasta eikä vastustuskyky riitä vielä muihin pöpöihin.