Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopettakaa jo se valittaminen helteestä!

Vierailija
28.07.2010 |

Yleensä valitetaan kun talvella ei ole lunta ja pakkasta. No viime talvena oli kyllä lunta ja pakkasta ja me suomalaiset ikuiset valittajat valitimme, kun on niin lunta ja loppuis jo tuo lumisade. No Suomen tyypillinen kesä on sitä, että toukokuussa on jokunen hellepäivä, kesäkuu olla tuulipuvuissa ja heinäkuussa sataa vettä 2-3 viikkoa ja ehkä viikon kivat ilmat ja sit elokuussa vielä muutama viikko ihan ok säät. Silloin taas valitetaan kun on ollut niin huono kesä ja olisi nyt helteitä. Ja mitäs tänä kesänä...Kaikkien aikojen kesä ja säät! Lopettakaa valittamiset! Itse olen ollut koko tämän ihanan kesän töissä näillä helteillä 30 asteen työhuoneessa miettien aikaisempia kesiä (olin 4kesää/4 vuotta kotona lasten kanssa ja nyt sitten ei ole lomia kertynyt, joten hikoillaan toimistossa ja nautitaan rantsusta klo. 16.00 jälkeen).

Nauttikaa tästä nyt! Ei mene kauaa kun ollaan taas 4h päivänvaloa ja räntää tulee ja kaikki harmaata...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ lopetan valittamisen, kun TE lopetatte sen iänikuisen vinkumisen talvesta ja pakkasesta ja pimeydestä! Mä olen jo niin kypsä näihin vitun helteisiin, ollut jo kaksi viikkoa, että tekis mieli muuttaa tonne meidän lähikauppaan asumaan. LOPPUIS JO TÄMÄ VITUN PASKA KELI! Ja mulla on vielä terveydelliset syyt, minkä takia en nauti näistä paskoista keleistä eli en todellakaan pidä turpaani kiinni.

Vierailija
2/7 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa tästä nyt! Ei mene kauaa kun ollaan taas 4h päivänvaloa ja räntää tulee ja kaikki harmaata...

Et ottanut huomioon, että kaikki ei ole kesäihmisiä, jotka nauttii kuumasta. Toiset pitää pimeästä, pakkasesta ja sateesta. Silloin tällainen ei ole mitenkään nautinnollista.

Oi, että odotan sitä, että illalla voi nauttia kynttilän valosta. Yöt saa nukuttua, kun on pimeää ja makuuhuoneessa +15. Voi lähteä lenkille niin, ettei hiki tule jo kengännauhoja solmiessa, vaan juostessa ja senkin tuuli kuivattaa.

En valita talvesta, en todellakaan. Viime talvena en jättänyt ulkoilua väliin yhtenäkään päivänä, vaikka piti varustautua usealla vaatekerroksella ja puskea paksussa hangessa. Minä nautin siitä. Nyt olen ollut kolme viikkoa käytännössä sisällä.

En halua valittaa tästäkään. Tajuan, että toiset pitää eri asioista ja tiedän, miten ärsyttävää jatkuvan valituksen kuunteleminen on. Ymmärrän silti hyvin, että tällainen ahdistaa. Itsekin vain odotan, että tämä menisi ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joten joudut kyllä kuuntelemaan valitustani :) Mutta sen sijaan en valittanut lainkaan talvella, koska rakastan talbe aja lunta, samoin pidän syksyn pimeistä illoista ja saiteistakin. Itse asiassa syksy on lempivuodenaikani. Mutta minulla on muutenkin sairaalaan joutuminen lähellä ja helteet ei sitä helpota ollenkaan. Oleppa itse päivästä toiseen migreenissä....

Vierailija
4/7 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tämän kuumuuden vuoksi pahoja sydänoireita eikä hän pysty niiden vuoksi nukkumaankaan.

Ahdistaa kamalasti kun hän kärsii.Eikä taatusti ole ainut ihminen, jonka henki on vaarassa.

Vierailija
5/7 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta talvesta valitan edelleen, kärsin kylmästä ihan kamalasti. Muun muassa ihan ihoon sattuu pakkanen, ja kun kukaan ei ymmärrä edes sitä, että se on mahdollista! Ei minkäänlaista myötätuntoa, käsketään vaan kerrospukeutumaan, vaikka olen talvella jo pukeutunut kuin etelänapamantereen valloittajat!

Vierailija
6/7 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi muuttaa jonnekin missä ei talvipakkasia ole!!!!

Vierailija
7/7 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut viimeisilläni raskaana ja todella turvoksissa kovilla helteillä. 10kg jäi synnytyksen jälkeen jo sairaalaan, joten nesteturvotustahan se oli. Ja ymmärrän kyllä kuinka sormukset ei mahdu sormeen ja jalat on niin pirun kipeät aamulla kun nousee sängystä kun on niin turvotusta, verenpaine nousee jne. Ja vanhusten puolesta kyllä käy sääli ja heille terveydellisesti on vaarallista kovat helteet. Silti sanon, että valtaosa näistä valittajista on juuri niitä, jotka on kesäkuun alussa valittaneet kun on niin huonot ilmat ja tulisi jo paremmat säät. Nyt kun on paremmat säät, ei tämäkään kelpaa. Juu ihmisiä on erilaisia, mutta on olemassa myös niitä ikuisia valittajia. Mutta eihän sitä kukaan halua myöntää, että on juuri yksi niistä ikivalittajista.

ap