Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellekään muulle tullut jo sellainen syysfiilis?

28.07.2010 |

Mulle tuli ja ihan hyvällä tavalla. Täällä helteen keskellä on tullut etsittyä harrastuksia pienemmälle, itselle ja miehelle ja varattua jo 5 kulttuuririentoakin syksyyn. Ihanaa kun saa suunnitella vähän sellaista itsensä sivistämistä, kulttuuririentoja ja muutakin tekemistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hain tänään langat uuteen syysneuleeseeni jonka ajattelin neuloa.

Lisäksi olen mietiskellyt josko lähtisi jollekin työväenopiston kurssille, joku uusi kieli tai käden taito olisi kivaa opiskella, mutta en ole vielä osannut päättää...

Vierailija
2/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo neulonut pari paksua pipoa syksyisistä väreistä. Vähän haastavaa näin kuumalla, mutta kun on intoa. :) Lankoja olen hamstrannut jo syksyä varten.

Tällä viikolla on tullut sellainen tunne, että tämä kesähän loppuu. Ei enää ahdista niin helteetkään, kun tajuaa että kohta ne on ohi. Olo on yhtä hikinen ja tuskainen kuin edellisviikoillakin, mutta mieliala positiivisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo pitkä ilmoittautumislista tuolla odottamassa. Meinaan aloittaa pojan kaveriksi uuden kielen (tai verrytellä oikeastaan vanhaa täysin unohtunutta) työväenopistossa, jos vaan pääsen ryhmään ja sitten käydä parissa talousaiheisessa iltamassa. Sitten mies olis menossa pariin kans ihan 4 iltaa kestävään juttuun myös työväenopistoon. Isompi poika jatkaa varmaan musiikkiharrastustaan ja pienempi ilmoitettiin liikunnalliseen harrastukseen.

Ja sit tein tosiaan monta kulttuurivarauspläjäystä jo. Yksi niistä on mulle ja miehelle kahdestaan, yksi koko perheelle, yksi mulle, miehelle ja pikkunatiaiselle ja yksi mulle ja isommalle pojalle ja yksi miehelle ja pikkunatiaiselle.

Euroja palaa, mutta ei tunnu missään, kun viime talvena sen sikainfluenssan takia ei käyty koko syksynä missään joukkotapahtumissa ja aloitettiin kulttuuri taas vasta keväällä.

Vierailija
4/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että onko kelleen tullut jo sellanen syfilis. Ei ole. Syysfiiliksistä en tiedä, ei tässä helteessä uskalla haaveilla mistään.

Vierailija
5/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tykkään siitä syysfiiliksestä kaiken uuden aloittamisineen, mutta mulla on niin älyttömän vähän lomaa että nyt on pakko ottaa ihan kaikki irti tästä lyhyestä (3 viikkoa, viimeistä viedään) kesästä.

Säästän syysfiiliksen syksyyn.

Vierailija
6/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä helteessä.

Vierailija
7/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syysihminen vaikka en pane pahaksi näitä helteitäkään. Kyllä minulla on jo kova syksyn odotus menossa! Varsinaista syysfiilistä ei pääse tulemaan näillä helteillä mutta tuossa yhtenä päivänä oli hieman viileämpää ja olin jo ihan fiiliksissäni :)

Vierailija
8/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut pari kertaa syksyolo, jotenkin ulkona on välillä ollut semmoinen syksyn tuoksu, vaikka hellettä nyt onkin. Mustikkametsässä myös tuli semmoinen kiva olo: syksyä on oikeastaan ihan kiva odottaa. Tuntuu, että nyt on saanut ladata tätä aurinkoa ja lämpöä, joten tervetuloa syksy kirpeine ilmoineen!

Vierailija
9/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sellainen syfilis...mut joo, itse kysymykseen:tavallaan, nää ilmat kyllä onneksi pitää pahimman paluu arkeen fiiliksen loitolla, mutta koululainen vaahtoaa jo täysillä uusista syysvaatteista, repun hankinnasta ym :)

Vierailija
10/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä syfilis. Nautin 37-asteisesta paahteesta kuumilla kaduilla, syön jäätelöä enkä edes suunnittele tuikkuja. Oluen ja ruuan kanssa rötvääminen saa loppua maanantaihin mennessä, sitten kutsuu punttistreeni.

Vierailija
11/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ne mammat puhuu pikkurilli ojossa kylttyyristä ja itsensä sivistämisestä. Harmi vaan että ainakaan tän palstan kirjoituksissa se kylttyyri ja sivistys ei näy mitenkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi