Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

itsetunto ihan maassa!

Vierailija
27.07.2010 |

Siis tässä parin lapsen yh, joka on varmaan loppuikänsä yksin. Erosta on jo vuosia (ja se oli välttämätön!), joitain pienia haparoivia suhteenpoikasia ollut, viime syksynä yksi vakavampi juttu, joka sitten vaan lopahti. Ja järjellä ymmärrän, että se oli sen miehen omista ongelmista, käsittelemättömästä erosta jne. Mutta... Ja silloin olin vielä hoikka, nyt talvella sitten lihoin 10 kg varmaan lohtusyömisen takia, voi helvetti, nyt on ylipainoa, eikä kukaan koskaan voi mua rakastaa tällaisena, en mä jaksa enää edes yrittää ketään treffailla, kun pelkään taas tulevan pettymyksen.

Niin ja käyn kuntosalilla ja sinänsä huolehdin itsestäni, mutta ei tuo paino tunnu kovin nopeasti tuosta laskevan. ja ei kai se sinänsä ole onnellisuuden tai parisuhteen este, mutta nyt on vaan niin kurja olo.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arska paistaa joskus vielä risukasaankin!

Onko sulla lapset minkä ikäsiä? Voitko lisätä liikuntaa päivittäiseksi annostukseksi? Menette vaikka pyöräileen, keilaamaan?

Syö hyvää ruokaa, paljon ja napsi vitamiineja.

Jos sua arveluttaa alkaa uutta suhdetta niin älä ole tyrkyllä hetkeen.

Anna itsellesi aikaa!!

Kyllä sua joku varmasti vielä rutistaa.

Kaunista loppukesää ja ihanaa syksyä.

T. elämäntapojaan muuttava mamma

Vierailija
2/2 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun on parempi fiilis yrität uudelleen. Mikä yksinolossa on vikana? Tarvitsetko tai haluatko uuden miehen oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla