Mieheni veljen vaimo järjesti naisen miehelleni
mökkireissulle, jolle minun ei pitänyt tulla mukaan. Eli: Mökille oli lähdössä kolme veljestä ja kahden heistä vaimot. Toinen näistä oli järkännyt mukaan kaverinsa, juuri eronneen 2 lapsen äidin. Minä keksin viimehetkellä lähteä mukaan mökille. Oli venähtäneitä naamoja vastassa, kun tulimme miehen kanssa kaksin. Mitä olisitte tehneet/ajatelleet vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (66)
Siitä, kun olimme nukkumassa ja muut kännäämässä, niin toinen vaimoista tsemppasi tätä eronnutta: Toinen nainen, TAISTELE!!! Ap
ja ap tyhmänä kuvittelee omiaan
En tiedä tiesikö naisen olevan siellä. Ap
Toivoiko sinun lähtevän vai oliko tyylillä "voithan jäädä kotiinkin hoitamaan omia juttuja, kyllähän mä pärjään kun on veljetki siellä..."
Entä kun ilmoititkin lähteväsi, ilahtuiko mies? Reagoiko mitenkään erityisemmin?
Ei ole ollut riitaa miehen suvun kanssa, mutta miten välit muuten? Oletteko kaikki yhtä sukua vai onko pientä närää ja huomauttelemista? Tai täysin viileän asialliset välit?
Välit ok, mutta tätä naista pyytänyttä rouvaa kismittää, että mieheni ja minä tienaamme heitä paremmin ja olemme paremmin kouluttautuneita. Ap
Välit ok, mutta tätä naista pyytänyttä rouvaa kismittää, että mieheni ja minä tienaamme heitä paremmin ja olemme paremmin kouluttautuneita. Ap
Voi aiheuttaa kireät välit mutta ei tarvetta parittaa uutta naista varatulle miehelle.
Joko ap kuvittelet tilanteen tai sitten tässä on paljon muuta kuin tiedät tai kerrot.
Oletko jutellut miehesi kanssa tilanteesta? Tiesikö hän että mökillä on joku "ylimääräinen" nainen? Miksi sinun alunperin piti olla lähtemättä? Miten tuo toinen nainen suhtautui mieheesi tai sinuun illan aikana kun yhdessä vietitte aikaa?
Sitä, että tiesikö todella vai ei en voi tietää. Ilta meni ihan hyvin, nainen purki minulle tuntojaan jossain vaiheessa. Ammattini puolesta osasin suhtautua asiallisesti tilanteeseen. Siitä huolimatta suututtaa tollanen selän takana puuhastelu. Ap
menoa joka sitten peruuntuikin. Ap
vaiheessa tämä "taistele, toinen nainen" sanottiin, tosin kukaan oikea ihminen ei puhu tuolla tavalla..
nukkumassa. Muut kännäsivät ja ikkunasta tämän kuulin. Tämä toinen nainen ei ollut kännissä eikä häntä kehotettu juomaan yli rajojensa kuten jossain vastauksessa ehdotettiin tätä vaihtoehtoa. Ap
Kysy asiallisesti ja rauhallisesti tältä miehen veljen vaimolta, miksi oli kutsunut toisen naisen mökille.
ja jo jätti sen lehmän parin viikon sisällä. Sanoin ihan suoraan, että tuollaista elä poika hyvä huoli, eikä huolinut.
Aikoinaan kun mieheni kanssa oltiin alettu seurustelemaan oli vähän sama meininki yhdellä sen kaveripariskunnalla...
Tiesivät minusta kyllä.,utta esim. leffaan pyydettiin pelkästään mieheni ja hänen tietemättään myös tän pariskunnan naispuolen kaveri, joka tietenkin järkättiin istumaan miehen viereen. Kerran pyysivät miestä laivalle ja tämä muija olis silloinkin lähtenyt mukaan ja tietty samaan hyttiin mieheni kanssa. Mies ei lähtenyt koska piti tuollaista jo aika törkeänä.. Syy tähän oli se, että tää naisen kaveri oli ihastunut mieheeni.. Voi tsiisus... '
Mutta että tosiaan kaikenlaista löytyy! Ja mistään ene enää ylläty.
sinusta ajattelee? Voi osua joskus omalle kohdallesikin.
vihjaile miehen veljelle, että hänen vaimonsa on bi-seksuaali ja hänellä ja tällä eronneella on ollut vuosia aiemmin kiihkeä lesbosuhde.
ilmeisesti järkkääjä oletti, että miehesi olisi hoitanut tämän "toisen" naisen.
Jos muuten toisesta naisesta puhuttiin, eikö hän ehkä olekin sitä, et vain tiedä sitä itse?
minne yksi lehmä katoaa jälkiä jättämättä. Joten ei, en pelännyt mitä ex-nainen kavereineen minusta ajattelee. Minusta se olisi ollut muutenkin ihan sama! Veljeni on arvokkaampi kuin hän.
43 (vai mikä se oli)
naista kavereineen huonon koulutustasonja älykkyyden vuoksi. Ei kuulemma kiinnosta yh. Mene ja tiedä sitten. Ap
Mistä taistella jos nainen olisi vain tuotu näytille? Taitaa olla jo pidemmällä.