Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette saaneet töitä?

Vierailija
27.07.2010 |

Mulla alkaa työnhaku urakka kohta puoleen... Mietin vain, että miten niitä töitä oikein saa? Olen joskus ollut pitkään työttömänä ja hakenut joka paikkaa ja käynyt kaikki kurssit ja työharjoittelut enkä saanut töitä. Olen siis opiskellut ja nyt lapsen kanssa kotona.

Kertokaa miten itse olette saaneet töitä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin haastatteluun ja minut valittiin. Paikka oli määräaikainen (Eu-projekti), mutta minut sitten vakinaistettiin projektin loputtua toisiin tehtäviin samaan virastoon ns. hiljaisella haulla.

Vierailija
2/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia joissa palkka oli erittäin pieni ja jotka eivät myöskään vastanneet koulutustasoani.

Sain sitten sillä työkokemuksella (oli kuulemma tosi mahtavaa että tiesin myös sen ihan ruohonjuuritason alalta) parempia töitä. En heti mitään mahtavia, mutta muutaman vuoden sisällä jo aika hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin pph:ksi.

Vierailija
4/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-> hakemus

-> haastettelu

-> töihin

Tuolla kaavalla olen töitä saanut.

Lisäksi olin jonkin aikaan "välittäjäfirman" listoilla, joka poiki lisää töitä, eli tein työni kunnolla, niin sain lisää töitä.

Mieheni on saanut lähes kaikki työpaikkansa suhteilla.

Vierailija
5/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti valmistuttuani jouluna 95 alkoi työllisyystyä tk;ssa tammikuussa,sitten sijaisuuksia.96 maaliskuussa uusi työllistämisjakso joka loppuikun jäin loppuvuodesta äitiyslomalle.2lasta syntyi,kun ilmoittauduin työttömäksi 2000 kesällä ja taas tuli työhönosoitus lokakuulle alkavaksi ja edelleen olen samassa paikassa töissä,pitkään jo vakituisessa suhteessa :)

Vierailija
6/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juurikaan työkkärin listoilla pyöri vaan menevät juuri tuollain hiljaisesti joko sukulaisille tai sopivalle hakijalle... haen vielä mies voittoiselle alalle ja olen itse nainen...

Minäkin olen tosin saanut töitä juuri noin että olen tehnyt työni hyvin, mutta niillä töillä en itseäni elätä koska ovat keikkahommia

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi