Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saunaan lasi-ikkuna seinät? mielipide

Vierailija
27.07.2010 |

onko kivat vaiko ei? laittaisko oven molemmille puolelle 120cm korkeudesta vai vaan toiselle puolelle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan laita sitten suihkua lähelle, muuten saat olla koko ajan pesemässä ikkunoita roiskeista.

Ja musta on jotenkin ... en tiedä mitä... jos saunasta näkee suoraan kun toinen peseytyy. Vaikka ollaankin suomalaisia ja ei häveliäitä, niin silti mun mielestä suihkussa pitää olla jonkinlainen suihkurauha.

Vierailija
2/3 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että mua pällistellään lauteilta, kun olen pesulla. Enkä toisaalta halua, että saunassa olijat ovat kuin näyteikkunalla. Toki on kätevää, kun pystyy valvomaan lasten leikkejä suihkutilassa, kun itse vielä löylyissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lattiasta kattoon. Ja tykätään kovasti. Meinattin ensin laittaa vaan "ikkuna" lasioven viereen, mutta tuttavilla nähtiin kokolasinen seinä ja ihastuttiin. Meille on tärkeää nähdä mitä lapset puuhaavat ammeessa kun itse saunomme ja saunasta tuli lasiseinän kanssa ihanan avara (muuten se ei ole mitenkään erityisen suuri). Vaikka meillä lasia on suihkun vieressäkin, niin yllättävän hyvin se pysyy siistinä. Tosin meillä on pesuhuoneessa useampi suihku, ja tuo lasiseinän viereinen ei ole se eniten käytetty.

Minua ei häiritse peseytyminen, lapsiperheessä en olisi yksin pesuhuoneessa kuitenkaan. Ja vieraampien kanssa saunomme yleensä nais-/miesporukassa ja se ihan ok. Lisäksi meillä lauteet niin, että saunassa enimmäkseen istutaan kylki pesuhuoneeseen päin, joten ei tule sellaista "näyteikkunassaolotunnelmaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän