155 cm / 59 kg.
Kommentit (16)
samanpainonen, pari senttiä pidempi. Ja järkky sikapossu-olo. Ainakin 5kg pitäisi saada pois, että jotenkin olisi normaali, eikä tarttis koko vaatekertaa uusia (paino siis noussut suht. hiljattain lopetettuani imetyksen).
Pari kiloa jos lähtis pois saisi vatsalihaksetkin paremmin näkyviin, mutta hyvä väinkin.
Ja täys peesi 165cm:n pituisen kanssa.
Viime syksystä tullu 3 kiloa lisää.
Ukko jurputtaa koko ajan, ku oon lihonnu. Kuulema metrin pätkässä näkyy joka ikinen liika kilo.
Juoksen maratoneja ja koko talven olen treenannu salilla. Mut vähän on mahassa liikaa :( Et jotain on tehtävä, vielä vähän enemmän.
eli tää kotiäitiys ei satu minulle. Lasta imettäessä painoin 47 ja se oli sopiva. Toivottavasti pääsen kohta töihin ni pääsen myös normipainooni.
Eli vihdoin olen päässyt normaaliin painooni, muutaman vuoden kamppailun jälkeen. Oli tässä hommaakin!
Haaveena saada yläkroppaan lisää massaa, että kropan mittasuhteet tasottuisi. Kesä on mennyt aika laiskotellen, panostan treenaamiseen syksyllä.
Ärsyttää, en meinaa saada muutamaa kiloa millään pois. Olen persevää mallia, ei jenkkakahvoja eikä vatsamakkaraa. Harrastan urheilua (maratoonari), mutta kilot tiukassa kuin tauti. Vatsalihakset kuultaa rasvakerroksen alla läpi ja hauis on iso, mutta liian pulska. Reisilihaksissa löytyy nääs....
Ruokavalio, joopa joo. Tiedän kyllä, miten pitäisi syödä..
tavoite ois päästä takas ennen lapsi mittoihin, eli 155/50...
Melkoinen sikapossu täällä, vielä muutama vuosi sitten painoin 52kg ja kymmenen vuotta sitten 47kg.
Mahassa on ylimääräistä, mutta vointi on parempi kuin silloin kun painoin alle 50kg. Ei enää heikotusta, huimausta, verensokerien heilahtelua yms.
mun tavoite, ehkä sitten lokakuussa...