Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin miehen ulos.. ja se tosiaan lähti.

Vierailija
27.07.2010 |

Miehellä on ollut viimeaikoina työstressiä, eikä ole ollut mikään ihannepuoliso, lisäksi on tosi poissaoleva isä. Puhummattakaan kaljoittelusta, kaljapöhnässä se nykyään on useammin kuin selvinpäin. Ja kun on selvä, tuijottaa sohvalla tylsänä telkkaria.

Viime yönä mun mitta tuli täyteen, mies tuli "työpalaverista" ihan pierussa, valvotti mua kuorsaamalla, kaatuilemalla, eikä vaivautunut edes sanomaan missä oli ollut. sanoi vaan ettei ole tehnyt mitään pahaa, ja kuorsasi. Aamulla ratsasin puhelimen, ja kävi ilmi että oli sopinut työkaveriden (myös naispuolisille oli viestitellyt) kanssa etukäteen kaljoittelusta, mutta mulle ei ollut vaivautunut kertomaan, oli muka jäänyt töihin pitkäksi aikaa ja sitten kun oli niin myöhä, menivät kupille. Ja tosiaan viestit (kahdelle miehelle, kahdelle naiselle) paljastivat että ryypiskelystä oli sovittu etukäteen.

Heitin miehen ulos, puhuin jopa erosta. Mies lähti, vikisi vaan ettei ole tenyt mitään pahaa. Yritti soittaa mun perään, mutta kun en vastannut, laittoiviestin että lähtee vähäksi ajaksi miettimään elämäänsä, ja laittaa puhelimen kiinni.

Mitä vittua mä teen????

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan