Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman poikani penis on ollut pillussani haluatko kysyä multa jotain?

Vierailija
27.07.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys oli eka ja vika kerta t:ap

Vierailija
2/14 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillussani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka synnytyksesta olikin kyse

Jotenki pimee ap????

Vierailija
4/14 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi emättimessäni, enkä ole synnyttänyt alakautta.

Vierailija
5/14 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin hakisi jotain hyväksyntää pedofilialle, koska kukaan normaali äiti ei käyttäisi tuollaisia sanavalintoja.

Vierailija
6/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka normaali ihminen ( aiti) tekee tallaisen aloituksen???

Vierailija
7/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua insesti kiehtoo kuitenkin.

Vierailija
8/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku luuleekin tämän olevan mustaa ja hauskaa huumoria, sitä se ei ole.

Tämä aloitus on miehen kirjoittama surkea provo.

Vierailija
9/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toi on totta. Ymmärrättekö, jos provoilette, miten paljon hyväksikäytettyjä lapsia on?! Jotka on hajoitettu palasiksi UUDELLEEN JA UUDELLEEN ja te vitsailette toisten tuskalla. Hävetkää!!!

Vierailija
10/14 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lapsi ollut syntymässä käsi edellä ja jäänyt jotenkin jumiin ja siksi leikattu sektiolla

- tuo kyseinen lapsi on jo aikuinen ja on auttanut äitiään synnytyksessä

Vierailija
11/14 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillussani.

Itseasiassa moraalihomot jotka täällä vinkuvat. Kukaan täällä ei ole puhunut lapsen iästä mitään.

Itse olen 30v ja olen jo 10 vuotta rakastellut äitini kanssa. Jos kaksi täysi-ikäistä ihmistä haluavat rakastella keskenään niin mitä väärää siinä on? Se, että saavat tuottaa hyvän olon toisilleen eikä ketään vahingoiteta. Itse olen myös lasten hyväksikäyttöä vastaan, mutta jos kaksi täysi-ikäistä (yli 16) ihmistä haluavat rakastella niin asiassa ei ole mitään väärää kunhan ehkäisystä on huolehdittu. Rakastelussa ei ole mitään väärä, mutta jälkikasvussa voi olla. Joten jos ehkäisy on kunnossa niin älkää äidit ja pojat isät ja tyttäret veljet ja siskot pelätkö. Rakastelkaa ja tehkää omanne ja muiden maailma paremmaksi.

Vierailija
12/14 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillussani.

Vierailija
13/14 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset saa liikkua vapaalla jalalla.

Vierailija
14/14 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillussani.

Itseasiassa moraalihomot jotka täällä vinkuvat. Kukaan täällä ei ole puhunut lapsen iästä mitään.

Itse olen 30v ja olen jo 10 vuotta rakastellut äitini kanssa. Jos kaksi täysi-ikäistä ihmistä haluavat rakastella keskenään niin mitä väärää siinä on? Se, että saavat tuottaa hyvän olon toisilleen eikä ketään vahingoiteta. Itse olen myös lasten hyväksikäyttöä vastaan, mutta jos kaksi täysi-ikäistä (yli 16) ihmistä haluavat rakastella niin asiassa ei ole mitään väärää kunhan ehkäisystä on huolehdittu. Rakastelussa ei ole mitään väärä, mutta jälkikasvussa voi olla. Joten jos ehkäisy on kunnossa niin älkää äidit ja pojat isät ja tyttäret veljet ja siskot pelätkö. Rakastelkaa ja tehkää omanne ja muiden maailma paremmaksi.

tämä toki on provo, mutta millainen ihminen provoilee tällaisilla asioilla :o????