Suurimmalle osalle AV-mammoista aviomies on vain rahantuoja.
Ei erota, koska silloin joutuisi elämään suuren suurilla yh-tuilla (joita ei edes ole), omakotitalo menis myyntiin ja av-mamma kenties joutuisi itse jopa menemään töihin.
Väitätte rakastavanne miestänne, vaikka oikeasti rakastatte vain miehenne lompakkoa.
Jos miehenne jäisi työttömäksi, lentäisi rakkaus ulos ikkunasta samantien.
Kommentit (23)
kaikkien AV-mammojen tilanteet. Me voidaan sitten sulta kysyä, jos on epäselvää.
Ainakin mitä koen, kun katselen työkavereitani.
Mä rakastan miestäni niin paljon, että olen sitä jo useamman vuoden "elättänyt". Tosin en koe sitä elättämiseksi, koska mies hoitaa kotia, taloa ja lapsia ja mä saan käydä rauhassa töissä.
Heti muutama lompakon kanssa naimisissa oleva älähti.
joka kuvitteli olevansa oraakkeli, älähti. Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että se, että kuvittelee tietävänsä totuuden toisten ihmisten asioista, voi olla mielisairauden merkki.
Keksipä nyt kiireesti joku toinen argumentti, tuo on niin käsittämättömän huono, että en edes viitsi kertoa, millainen mun tilanne todella on. Mitä hyötyä perustella mitään ihmiselle, joka on jo päättänyt, millainen mun tilanne on, vaikkei edes tiedä olenko naimisissa, onko lapsia, olenko töissä jne.
vaikka sinulla tilanne olisikin noin niin älä kuvittele että se meillä kaikilla muillakin olisi samoin. :)
otsikossa lukee että SUURIMMALLE OSALLE ja sehän ei tarkoita samaa kuin KAIKILLE.
Mies ei niin paljon tienaa, että sen kanssa kannattaisi rahan takia olla :D
opetella olemaan tuottamatta kaikkia aivopieruja myös otsikoihin saakka...
otsikossa lukee että SUURIMMALLE OSALLE ja sehän ei tarkoita samaa kuin KAIKILLE.
niin en minä sano, että ei käy, istut illat kotona. Avioliitossa molempien toiveet otetaan huomioon, ei ainoastaan naisen.
aivopieruja. Vedä vaan sitä muslimihuiviasi tiukemmalle, jottei karvakäsi-pikisilmä-musulmaani olohuoneessa suutu.
Mun mies on_edelleen_ köyhä opiskelija, minä ihan itse elätän meidän perheen ja huom, teen myös suurimman osan kotitöistä!
Kun esikoinen oli 3v ja kuopus 1,5v, aloitti mies amk-opinnot, välissä oli 1 vuoden melko pienipalkkaisissa töissä ja sitten aloittikin yliopisto-opinnot joissa toinen vuosi alkaa nyt syyskuussa.
Minä hoidan pääasiassa yksin kolme lastamme, teen myös kotityöt. Enkä edes valita kohtaloani. Miestä rakastan kovastikin ja olen tyytyväinen kun hän tekee sitä mitä oikeasti tahtoo tehdä (opiskelee).
eli jos menisin naimisiin, menisin puhtaasti varmaan rahan vuoksi ja saisi mies elätellä ihan rauhassa mua.
provosoituu kaikesta. Keskustelua ei tule syntymään hänen kanssaan. Pohdittaisko vaikka sitä, mikä ap:n ongelma voisi olla =)? Onko hän työtön, petetty, jätetty ja orpo? Vai onko mielenterveys vaakalaudalla? Anemiaa? Mikä häntä mahtaa oikeasti vaivata?
provosoituu kaikesta. Keskustelua ei tule syntymään hänen kanssaan. Pohdittaisko vaikka sitä, mikä ap:n ongelma voisi olla =)? Onko hän työtön, petetty, jätetty ja orpo? Vai onko mielenterveys vaakalaudalla? Anemiaa? Mikä häntä mahtaa oikeasti vaivata?
Pitäisikö pyytää että se pyytää palkanalennusta, minä kun en saa palkankorotusta vaikka miten päin olisin?
mutta turhaa kitinää yksinhuoltajien suurista tuloista jos ei itse uskalla vaihtaa avioliittoa lompakon kanssa itsellisen naisen elämään ja omiin tuloihin.
Mielenkiinnolla odotan mitä arvon lompakon rakastajat päättelevät minun olevan.
mutta turhaa kitinää yksinhuoltajien suurista tuloista jos ei itse uskalla vaihtaa avioliittoa lompakon kanssa itsellisen naisen elämään ja omiin tuloihin.
Mielenkiinnolla odotan mitä arvon lompakon rakastajat päättelevät minun olevan.
etenkin kun raha-asiatkin ovat hyvin? Outo käsitys sulla.
mies on sitä monesti ehdottanutkin, mutta minä tyttö se haluan tehdä töitä ja tienata itsekin. JOten se siitä sun väitteestäsi.