Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haamuplussan haamuilut...

26.07.2010 |

tein raskaustestin viime lauantaina clear bluelilla, tuloksena haamuplussa joka kyllä näkyi ja erottui selvästi (miehenikin näki testin tuloksen). no tänään tein sitten uuden testin clear bluelilla, joka näyttikin negaa...

olikohan eka testi mahdollisesti rikki, vai mistäköhän voi olla kysymys....???

alavatsassa on ollut kovaa kipua jo useamman päivän, samoin kauhea väsymys, heikotus ja pahoinvoinnin tunne. voiko kyseessä olla joku hormonaalinen juttu, vai mitä ihmettä tää mahtaa olla...? menkkojen piäisi alkaa loppuviikosta...

ihmettelen vaan, että kaksi eri testiä näytti eri tuloksen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih tuo oli kuin minun kirjoittamani.

Tein testin jossa haamu, toinen ja kolmas näytti negaa. Mistä ihmeestä tuommonen voi johtua?

Mulla menkat myöhässä viikon. :)

Pikaista vastausta odotellen :)

Vierailija
2/5 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta. Kun vain tän yhden kerran näyttänyt haamun ja sen jälkeen muutkin näytti plussaa. Maalaisjärjellä, kaiken lukemani perusteella (jostain syystä seurannut palstoja ja lukenut ihan sikana näistä jutuista) itse päättelisin että joko eka testi oli jotenkin herkempi(kummallista) ja olette rakaana tai sitten ikävämpi selitys että olitte raskaana mutta suuri osahan menee noi alussa kesken ja ette ole enään. Tosin jälkimmäisessä vaihtoehdossa usein testi näyttää plussaa vielä sen jälkeenkin(tai näin ymmärtänyt muiden kertomuksista).

Tulkaahan ihmeessä kertomaan miten kävi. Nää jää usein auki nämä keskustelut ja ainakin itse, kun haki tietoa, niin olisi ollut mukava lukea miten sitten kävi. Varmasti muitakin samassa tilanteessa. Pidän teille peukkuja=)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt tehnyt 3 testiä; tullut 2 haamuplussaa ja yksi nega...

en tod. tajua ja käsitä, tuntuu todella kummalliselta, että testit voivat näyttää noin eritavalla vastauksen...

että epätietoisuus vaan lisääntyi ja jatkuu...

Vierailija
4/5 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh täällä kanssa hyvin ymmällään, ajattelin että josko soittais terkkariin tai sitten odottelen perjantaihin ja testailen taas :)

Infoan kun olen viisaampi! :D

Kiitos vastauksista!

Vierailija
5/5 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin terkkariin ja passittivat mut labraan kokeisiin. ja täydet negat tuli sekä veri- että virtsakokeesta. Juttelin vielä lääkärin kanssa puhelimessa ja sanoi että voihan olla mahdollisuus että siellä on tapahtunut jotain, joka on sitten jäänyt kesken. Näin tällä kertaa!

Menkkoja ei kuulu ei näy, nyt yhdeksättä päivää myöhässä. Lääkäri totesi että katso nyt muutama kuukausi, jollei niitä ala kuulumaan niin mietitään sitten uudestaan, mitä tehdään.

Kaikki raskauden oireet ovat edelleen tallessa, huonovointisuus, vatsakipu sekä rintojen arkuus.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, ei vaan.Positiivisin mielin etiäpäin. Ehkäpä joku korkeampi voima oli päättänyt että ei vielä :)

Sateisin terveisin:Meiju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä