Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytön kaverin äiti tupakoi sisällä uunin edessä

Vierailija
25.07.2010 |

ja kertonut tytöille savun menevän taivaan tuuliin ja ei haittaa tytöille olleskaan.

Onko näin naivia naista olemassakaan-nähtävästi on

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin äiti teki noin kun olin lapsi

Vierailija
2/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskuudelle ja omaan napaan tuijottamiselle ei ole mitään rajaa. Minä minä minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertonut tytöille savun menevän taivaan tuuliin ja ei haittaa tytöille olleskaan.

Onko näin naivia naista olemassakaan-nähtävästi on

...liesituulettimesta nääs ;)

Vierailija
4/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taivaan tuuliin se savu menee

Vierailija
5/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertonut tytöille savun menevän taivaan tuuliin ja ei haittaa tytöille olleskaan. Onko näin naivia naista olemassakaan-nähtävästi on

ja vetaa kaksin kasin viinaa heti kun tilaisuus tarjoutuu.

Vierailija
6/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meilläkin.

Vierailija
7/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertonut tytöille savun menevän taivaan tuuliin ja ei haittaa tytöille olleskaan. Onko näin naivia naista olemassakaan-nähtävästi on

ja vetaa kaksin kasin viinaa heti kun tilaisuus tarjoutuu.

Ja monet ei-tupakoivatkin tupakoivat baarissa. Joten varmaankin mistiin meni heittosi.

Vierailija
8/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin vielä röökaava sinkku. Kato ei se savu sisään tule, kun mä tässä liesituulettimen / takan edessä posotan!

No, newsflash teille tupakoitsijat; kyllä se savu tulee sinne sisäänkin. Kun lopetin tupakoinnin, aloin yllättäen haistaa hieman paremmin, kuinka kauas se savu oikeastaan kulkeutuukaan.

Anoppi polttaa ihan ulkona, mutta silti kaikki vaatteet haisevat röökiltä, kun ollaan oltu siellä pari päivää. Siitä en jaksa nipottaa, mutta en kyllä tahtoisi lapseni viettävän aikaa asunnossa, jossa poltetaan sisällä minkä tahansa hormin ääressä.

Vierailija
9/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita älyvapaita. Joka ikinen ilta pöllähtää keittiöömme sellaiset röökin hajut, että hyi yök.

Vierailija
10/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan moista edelleen. Tosin aina eivät viisti (vanhempani siis) edes uunin eteen hilautua. Jos käyn kylässä ja pyydän että menisivät ulos tupakille, niin minulle sanotaan, että "ei täällä tarvitse kyläillä, saamme me kotonamme tehdä mitä vain". Ja tätä samaa tehtiin kun olin lapsi ja asuin kotona. Älä päästä lastasi kylään jos tuntuu pahalta.