Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niiin kateellinen :(

Vierailija
25.07.2010 |

Oltiin tänään kylässä perheessä, joilla tuntuu omien sanojensa mukaan kaikki olevan niin täydellistä. Nyt vaimo oli saanut ekan vakityöpaikkansa, onnea vaan hänelle, ja ilmoittivat, että nyt heille tulee sitten kolmas lapsi. Heille ei pitänyt enää lapsia tulla, mutta vaimo oli saanut miehensä ympäri puhuttua, ja niin hehkuttivat miten nopeasti tärppäsi ja on niin ihanaa jne...

Itse sain kuukausi sitten keskenmenon rv 11 ja tätä vauvaa oli vuosi yritetty. Harmittaa ihan omat ajatukset, olen niin kateellinen. Tuntuu ettei meillä mikään onnistu...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että tuntuu kurjalta. Mutta kyllä sullakin vielä tulee hyvä aika elämään, elämässä on myötä- ja vastamäkiä kaikilla. Älä ainakaan soimaa itseäsi kateudesta, se on ihan ymmärrettävää, kohta olosi jo paranee. Sitten kun itselläsi menee hyvin, niin toisten onnikin ilostuttaa sinua!

Vierailija
2/3 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä kateellisuutesi ja pahoittelen menetystäsi. Toivottavasti saat lisää toivoa ystäviesi onnesta ja toivottavasti sinunkaan ei tarvitse odottaa enää pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sulle kateellinen. Tai oisin jos tapana olis olla kateellinen yhtään mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän