Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasku-ongelma, kestotilaus !!?

Vierailija
25.07.2010 |

Eli siis joku puhelin myyjä soitti ja tarjos aika hyvää pakettia, tällänen A-lehti kyseessä ja suostuin tilaamaan. No sanoin että laskun voi laittaa kahdessa erässä ja heti ensimmäisen lehden tultua tuli se ensimmäinen lasku. MUTTA en tykännyt lehdestä sen vertaa, että haluaisin jatkaa tilausta enempää, joten miten mä nyt peruutan tän jutun, ku tässä on joku 'kestotilaus' ja 2 laskua tulee seitsemästä numerosta lehtiä + mukana tulis jotain lahjojakin, mutta haluun peruu koko homman. Kääntöpuolella lukee, että voi rekisteröityä lehden sivuille ja irtisanoa tilauksen voimassaolevan laskutuskauden loppuun. Eli mitä toi käytännössä tarkottaa ? Pitääkö mun vaan maksaa ja odottaa että ne loputkin lehdet sieltä tulee, vai mitä ?? Vai jos rekisteröidyn niin loppuuko se tilaus heti ja ei tarvi maksaa tosta yhestä lehestä, en tajua ! Joten jos joku osais vähän valaista ?

Joo, tästä lähtien en enää hyväksy noita puhelintarjouksia !:D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa jotain niin on pidempi aika perua.

Vierailija
2/4 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku-ongelma tarkoittaisi entiteettiä, joka on merkitykseltään sama kuin ongelma-lasku.

lasku-ongelma = ongelma-lasku

parturi-kampaaja = kampaaja-parturi

viritin-vahvistin = vahvistin-viritin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä sen firman numero ja soita sinne. Saat henkilökohtaista palvelua ja homman varmasti hoidettua. Itsekin olen törmännyt mahdollisuuteen netin kautta perua tilaus, mutta tosiaankin laskutuskauden loppuun... se voi tapauksessasi olla ensimmäisen laskun lehtien jälkeen eli sinun pitäisi maksaa ensimmäinen lasku. Mutta kun soitat sinne saat peruttua lehden heti ja parhaassa tapauksessa saat tämän jo tulleen lehden "näytelehtenä" eli siis sinun ei tarvitse maksaa siitä. Toimi heti huomenna ettet saa lisää lehtiä :)

Vierailija
4/4 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku-ongelma tarkoittaisi entiteettiä, joka on merkitykseltään sama kuin ongelma-lasku. lasku-ongelma = ongelma-lasku parturi-kampaaja = kampaaja-parturi viritin-vahvistin = vahvistin-viritin

Vähän sitä mietin, kun olin jo ehtinyt painaa lähetä viesti, mutta olkoon nyt, ei kuitenkaan mikään kovin vakava asia kyseessä. ;) Äidinkieli kyllä muuten on sujunut kiitettävästi. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä