Torjukaa vaan Jumala ja Jeesus! Niin on kirjoissakin kirjoitettu, että
tulee kauhea vastarinta ja uskossa olevia ahdistetaan ja syyllistetään, vainotaan!
PItäkää te jahtaajat mammonanne ja näkemyksenne ja kieltäkää Jeesus, jos Hän ei teitä koskaa kutsu ja vaikka kutsuukin, ette ota sitä vastaan...
Kuvitelkaa te, että on vain tämä elämä ja päämääränä mammonan hankkiminen...lapsillenne ostatte kaikki muotivaatteet, myöhemmin mopoautot, autot, asunnot mitälie...
Lapsenne tahtoisivat jotakin muuta, kuten haleja, yhteistä aikaa, jolloin tietäisivät, että rakastatte heitä, mutta ei!
Te haluatte itsellenne titteleitä, tuhansien eurojen kuukausituloja ja ostatte lapsillillenne kaiken mitä he mielestänne tarvitsevat!! TAVAROINA!!
hävetkää te kurjat lurjukset!!!
Lapsenne eivät tule kiittämään teitä mistään!!
Kommentit (21)
Kuvitelkaa te, että on vain tämä elämä ja päämääränä mammonan hankkiminen...lapsillenne ostatte kaikki muotivaatteet, myöhemmin mopoautot, autot, asunnot mitälie...
Lapsenne tahtoisivat jotakin muuta, kuten haleja, yhteistä aikaa, jolloin tietäisivät, että rakastatte heitä, mutta ei!
Te haluatte itsellenne titteleitä, tuhansien eurojen kuukausituloja ja ostatte lapsillillenne kaiken mitä he mielestänne tarvitsevat!! TAVAROINA!!
hävetkää te kurjat lurjukset!!!
Lapsenne eivät tule kiittämään teitä mistään!!
sä oikeasti, että kaikkien ei-uskovien elämä on tuollaista? Missä pussissa oot oikein kasvanut?
kuin että sanotaan että "teitä tullaan vainoamaan tämän uskonne tähden" :)
En kuulu stereotypiaasi ateisteista, sori vaan. Minulle tärkeää ei ole mammona eikä mopoautot, vaan se että pystyn itse elämään muita suvaiten ja että pystyn kasvattamaan lapsistani hyviä kansalaisia, JOTKA EIVÄT TUOMITSE MUITA heidän mielipiteidensä takia.
kuitenkin jonkinlaisena etsikkoaikana. Miski sitä uskoa vastaan niin rimpuillaan, jos se ei kuitenkin kiinnostaisi.
Täällä av:lla keskustellaan eri uskoista tosi paljon. Vastaillaan vaan kärsivällisesti ja ystävällisesti, jossain voi olla joku maan hiljainen, joka ei edes keskusteluun osallistu, mutta saa jonkun ajatuksen sydämeensä itämään..
Karmeaa edes ajatella, mitä moisten kiihkouskovaisten perheiden lapset joutuvat kokemaan lapsuudessaan.
Varmaan juuri siksi he useimmiten ovatkin aikuisina ylikohteliaita, hiljaisia ja omiin oloihinsa helposti vetäytyviä ihmisiä, jotka eivät uskalla sanoa mielipiteitään kovin herkästi julki, koska pelkäävät toisen, "vastapuolen", reaktioita niin paljon.
Surullista, miten pieni ihminen jakaa jumalallisia tuomioita muille yhtä pienille, kuten ap tekee.
sitä rataa, mutta uskossa oleva nauttii siitä, kuinka rakkaus kasvaa hyvyydessä, vaikka ei olisi omia lapsiakaan...ja mikä on ateistin päämäärä? Mammonan hankkiminen varmaan, koska ateisti uskoo itse olevansa kaioken jumala, vaikkei sitä myönnäkään!
sitä rataa, mutta uskossa oleva nauttii siitä, kuinka rakkaus kasvaa hyvyydessä, vaikka ei olisi omia lapsiakaan...ja mikä on ateistin päämäärä? Mammonan hankkiminen varmaan, koska ateisti uskoo itse olevansa kaioken jumala, vaikkei sitä myönnäkään!
millaiset arvot mulla on. Soi, väärin meni. Onko kivaa asettua toisten yläpuolelle? On varmaan, mutta varoita: se on valheellista. Me kaikki ihmiset ollaan samalla viivalla.
Eihän Jeesus näin opettanut. Hän opetti rakastamaan ja huoltapitämään myöskin vihollisistaan rakkaudella.
Tekstin sisältö kertoo pirun riivaamasta henkilöstä
Meillä ei uskota jumaliin, mutta lapsia rakastetaan ja he saavat sekä välittämistä että myös aineellista hyvää. Emme myöskään ahdista emmekä syyllistä teitä uskovia mitenkään. Olemme työtätekevä, onnellinen perhe.
ja asunnot. Vaateet viimmesen päälle merkkivaatteita. Heille maalliset asiat ovat hyvinkin tärkeitä.
valheellisuus vai rehellisyys?
Jokainen ihminen on samalla viivalla päättääkseen kumman pulen valitsee - ja niin Jeesus valitsee sitten viimeisenä päivänä oikealle puolelle heidät tietyt ja vasemmale puolelle ne loput!
Jos ette tiedä, mistä kyse, niin lukekaa Raamattua!
valheellisuus vai rehellisyys?
Jokainen ihminen on samalla viivalla päättääkseen kumman pulen valitsee - ja niin Jeesus valitsee sitten viimeisenä päivänä oikealle puolelle heidät tietyt ja vasemmale puolelle ne loput!
Jos ette tiedä, mistä kyse, niin lukekaa Raamattua!
mutta onhan sitä kaikkia muitakin kirjoja kirjoitettu, enkä mä silti pidä niitä totena. Mä en vaan voi käsittää, miksi olis tuollainen kummallinen systeemi: "ensin elätte täällä maan päällä, sitten ne jotka uskoo tähän kummalliseen satuun pääsee taivaaseen". En voi käsittää.
saanut aikaan maailmassa.
<a href="http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750#" alt="http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750#">http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750#</a>
ja siten tyhjentävänsä kaiken muun 'tiedollaan'. 'Usko, toivo ja rakkaus, mutta suurin niistä on rakkaus.'
Jumalaa.
Torjun kylläkin sen suvaitsemattoman skeidan mitä seurakuntamme / kirkkomme opettaa ja edustaa.
Lapsilleni annan kaiken hänen tarvitsemansa maallisen materian, mitä vaan kykenen, mutta pääasiassa sitä rakkautta kuitenkin. Ei nuo kaksi toisiaan pois sulje. Kannattaa ehkä vähän laajentaa maailmankuvaa, kuten itsekin olen tehnyt ja onnellisempi näin.
En kuulu stereotypiaasi ateisteista, sori vaan. Minulle tärkeää ei ole mammona eikä mopoautot, vaan se että pystyn itse elämään muita suvaiten ja että pystyn kasvattamaan lapsistani hyviä kansalaisia, JOTKA EIVÄT TUOMITSE MUITA heidän mielipiteidensä takia.
Eipä taida ap:n kuvailemia ateisteja kovin paljon löytyä. Useimmilla ateisteilla on hyvin humanistiset arvot. Materia ja raha eivät ole kärkipäässä.
Yritetäänpä hyväksyä erilaiset ihmiset, erilaiset mielipiteet ja erilaiset uskonnot ja maailmankatsomukset! Nykyaikana jokainen saa ajatella itse ja uskoa niin kuin kokee oikeaksi. Ap:n usko on yhtä arvokas kuin ateistin uskonnottomuus. Kasvatetaan lapsistamme suvaitsevaisia ja erilaisiakin ihmisiä arvostavia!
Miksi ap:lla on vastarintaa muita uskontoja kohtaan? Miksi hän ei arvosta muiden uskontojen arvoja?
samaan nivaskaan kuulun minä!
T: uskonnoton Jumalaan uskova
Jumalaa. Torjun kylläkin sen suvaitsemattoman skeidan mitä seurakuntamme / kirkkomme opettaa ja edustaa. Lapsilleni annan kaiken hänen tarvitsemansa maallisen materian, mitä vaan kykenen, mutta pääasiassa sitä rakkautta kuitenkin. Ei nuo kaksi toisiaan pois sulje. Kannattaa ehkä vähän laajentaa maailmankuvaa, kuten itsekin olen tehnyt ja onnellisempi näin.
täällä saa yhtenään lukea näitä "rakkaudessa ja hyvyydessä kasvavien" uskovaisten lempeitä ja suvaitsevaisia aivopieruja...
kuitenkin jonkinlaisena etsikkoaikana. Miski sitä uskoa vastaan niin rimpuillaan, jos se ei kuitenkin kiinnostaisi.
Täällä av:lla keskustellaan eri uskoista tosi paljon. Vastaillaan vaan kärsivällisesti ja ystävällisesti, jossain voi olla joku maan hiljainen, joka ei edes keskusteluun osallistu, mutta saa jonkun ajatuksen sydämeensä itämään..