Sisareni koirat ja lapseni
Mitä mieltä olette sisarestani ja hänen käytöksestään? Pitäisikö minun keskustella tästä siskon kanssa? Minulla on kaksi lasta ja hänellä kaksi koiraa, ei lapsia. Koirat tuntuvat olevan hänelle tärkeämpiä kuin lapseni. Hän esim. vie koiria erilaisiin ihme harrastuksiin, eikä ole vienyt tänä kesänä lapsiani kertaakaan vaikka Linnanmäelle.
Miten joku voi olla noin sekaisin ja kehtaa käyttäytyä omia sukulaisiaan kohtaan noin? Joskus hän ei edes muista ostaa synttärilahjoja, vaikka lapset ovat itse soittaneet ja kertoneet mitä haluavat.
Äitimme ei puutu asiaan oikeastaan mitenkään. Joskus tuntuu, että koirat ovat hänenkin mielestään arvokkaita ja samalla viivalla lasteni kanssa. Äitini pitää tyttäreni ja koirien kuvia olohuoneen seinällä.
Jos ota tämän siskon kanssa puheeksi, mitä sanoisin? Olen todella loukkaantunut, ja luulen, että lapseni kärsivät tilanteesta. Lapset sanovat, että kyllä pitävät koirista. Mutta minusta tuntuu, että en halua kasvattaa heitä suvussa, jossa koiriin suhtaudutaan tällä tavalla.
Kommentit (7)
miksi ihmeessä sisaresi ylipäätään pitäisi viedä sinun lapsiasi minnekään?
Ne koirat ovat sisaresi lapsia. Miksi hänen pitäisi viedä sinun lapsesi esim. Lintsille? Vie itse hedelmäsi sinne. Ei sisaresi velvollisuus ole lapsiasi viihdyttää.
enpä tiedä kursseja, joissa porvoota opetaan. Ja varsinkin kun tämä tilanne on totta. Olisiko jollakulla oikeasti sanottavaa?
ap
eivät kohta edes tunne tätiään. Haluaisin pitää tämän tiiviin perheyhteisömme kasassa, ja olen mielestäni oman osani sen eteen tehnyt. Meillä ovat ovet aina avoinna, mutta ei näköjään kiinnosta tulla.
Veljeni kyllä tulee meille usein ja arvostaa lapsiani yksilöinä ja sukumme jatkajina. Mutta jos ei kerran siskoa kiinnosta, niin ei kai kannata asiasta edes puhua.
meidän mummolassa on kans muutama koira. Kerran seisoimme lasten kanssa koko 3h pihalla koska ei voinut mennä sisälle sen takia että koirat nukkuivat. Siellä ne räksytti koko sen ajan kun olimme kyläilemässä. Kerran mummo rupesi huutamaan lapselleni kun koira näykkäisi häntä vaikka lapseni vain oisi halunnut silittää!!
lapset ei voi mennä yökylään mummolle koirien takia koska ne vie kaiken ajan.
ymmärrän hyvin tunteesi!
Toki koirat ovat hänelle tärkeitä ja kuin lapsia mutta jos edes vähän huomioisi myös lapsenlapsiaan!!
Siis lomallani harrastan ja puuhaan koiran kanssa, en veljenpojan. En käytä puuhamaissa, no en kyllä käyttäisi vaikkei olisi koiraakaan.
Sitten taas jos kysytään klassikkoa, niin tietenkin tulipalosta pelastaisin kenet tahansa ihmisen ennen rakasta koiraani.
että mene kirjoituskurssille, niin saat uskottavampia provoja.