Kumpi nimi parempi?Äänestäkää!
Vietämme piakkoin ristiäisiä ja nimestä ollaan jo kuukausia käyty "tinkaa".Meillä on neljä lasta ja kolmelle edelliselle olen mieheni mukaan minä päättänyt nimet joten nyt olen antanut ilmeisesti periksi ja tytön nimeksi olisi tulossa Viola:)
Jos mies olisi tykännyt niin nimeksi olisi tullut jokin näistä;Elsa,Hilda,Siiri tai Olga.
Nyt mie olen miettinyt toisia nimiä ja vaihtoehtona olisi joko Viola Serafiina tai Viola Siiri Sofia.Serafiina ja Sofia nimet ovat suvussa esiintyviä nimiä. Äänestäkää mieleistä niin katsotaan kumpi voittaa!:) Nimi ehotuksia otetaan myös ilomielin vastaan!
Kommentit (9)
Hilda-Siiri Serafiina, tosi söpö :o)
Viola Serafiina, mutta jos saan ehdottaa, niin Viola Elsa Sofia tai Viola Hilda Sofia.
Laittakaa Viola Siiri Sofia, silloin myös sinun nimiehdokkaasi tulee mukaan sekä tietysti nimi suvusta.
En tykkää Siiristä, joten ehdotan Viola SIRI Sofia tai jotain muuta s:llä alkavaa keskimmäisekseksi nimeksi, tai pelkkä Viola Sofia.
on tyylikkäämpi. Itse en kylläkään pidä Violasta, joten laittaisin esim. Amanda Serafiina tai Hilda Serafiina.
Näköjään Viola Siiri Sofia olisi tällä hetkellä enemmistön mieleen:) Hilda-Siiri Serafiina ja Viola Elsa Sofia olivat hyviä ehdotuksia!Mietitään:)
Lisää vain!
Kumpikaan ei herätä suuria intohimoja. Aivan ok.