Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi nimi parempi?Äänestäkää!

Vierailija
23.07.2010 |

Vietämme piakkoin ristiäisiä ja nimestä ollaan jo kuukausia käyty "tinkaa".Meillä on neljä lasta ja kolmelle edelliselle olen mieheni mukaan minä päättänyt nimet joten nyt olen antanut ilmeisesti periksi ja tytön nimeksi olisi tulossa Viola:)

Jos mies olisi tykännyt niin nimeksi olisi tullut jokin näistä;Elsa,Hilda,Siiri tai Olga.

Nyt mie olen miettinyt toisia nimiä ja vaihtoehtona olisi joko Viola Serafiina tai Viola Siiri Sofia.Serafiina ja Sofia nimet ovat suvussa esiintyviä nimiä. Äänestäkää mieleistä niin katsotaan kumpi voittaa!:) Nimi ehotuksia otetaan myös ilomielin vastaan!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei herätä suuria intohimoja. Aivan ok.

Vierailija
2/9 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mieheltä Olga Matleena

Vierailija
4/9 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilda-Siiri Serafiina, tosi söpö :o)

Vierailija
5/9 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola Serafiina, mutta jos saan ehdottaa, niin Viola Elsa Sofia tai Viola Hilda Sofia.

Vierailija
6/9 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa Viola Siiri Sofia, silloin myös sinun nimiehdokkaasi tulee mukaan sekä tietysti nimi suvusta.

Vierailija
7/9 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Siiristä, joten ehdotan Viola SIRI Sofia tai jotain muuta s:llä alkavaa keskimmäisekseksi nimeksi, tai pelkkä Viola Sofia.

Vierailija
8/9 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyylikkäämpi. Itse en kylläkään pidä Violasta, joten laittaisin esim. Amanda Serafiina tai Hilda Serafiina.

Vierailija
9/9 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään Viola Siiri Sofia olisi tällä hetkellä enemmistön mieleen:) Hilda-Siiri Serafiina ja Viola Elsa Sofia olivat hyviä ehdotuksia!Mietitään:)

Lisää vain!