Eikö lestoilla ole mitään omaa keskustelupalstaa?
Täältäkö he kuvittelevat toisensa parhaiten tavoittavan? Vai onko tämä salainen paikka lestanaisille, jossa voi vapaasti keskustella keskenään miehiensä lukematta tätä palstaa? Siis kontrollin uloittumattomissa. Pitääkö paikkansa?
Mikä ihmeen lestainvaasio tälle palstalle on tullut viimeisen vuoden aikana? Osaako joku selittää?
Kommentit (2)
Tuskin siis itse kirjoittelevat sellaisia. Näyttää siltä, että joitakin mammoja tuntuu lestojen arvot ja elämäntapa häiritsevän suunnattomasti, ja siitä on koko ajan väännettävä aloituksia. Tokihan heillä on oikeus puolustautua.
Itsellä on hyvä ystävä, joka on lestadiolainen. Vaikka itseäkin ihmetyttää, jotkut heidän tapansa, tai lähinnä niiden perustelut, niin eipä ne minulle kuulu. Lestaystäväni ja hänen lapsensa vaikuttavat oikein onnellisilta ja tasapainoisilta, eivätkä hekään moralisoi minua valinnoistani. En siis itsekään ala heitä arvostelemaan..
eli oiva palsta kirjoittaa mistä tahansa aiheesta. Lestoilla usein on pieniä lapsia, joten vauva lehden sivu mitä mainion paikka.