häät 2011
äitini on sitä mieltä että häissä pitää olla óikea ruoka...vihkiminen alkaa klo15..tarvitseeko enään niin myöhään päivällä oikeaa ruokaa???Eikö pari voileipäkakkua,kermakuakku ja pikkuleivät/pullat riittäsi..hääkarkit ja tietysti illaksi juotvat..kyselin pitoplavelun hintoja..25-35e/hlö..juuri valmistuneen hoitajan palkasta aikapaljon..vieraita tulossa n.60.hääpaikka on kaunis ja iso maamiesseurantalo(hääbutjetti 2000-3000e)onko muut pitäneet näin isolle porukalle kakkuhahvi tarjoituja?sukulaisia ei tule kaukaa..miten ilmoitan hääkutsusta ettei meillä tarjoilla päivällistä???vinkkejä??
Kommentit (7)
Meillä oli vihkiminen klo 17 ja tarjosimme lämpimän ruuan, sekä sitten myöhäisen iltapalan. Tottakait ruoka tarjotaan häissä...
Itse olisin pettynyt, jos en häissä ruokaa saisi. On aika pitkä aika juhlia ilman ruokaa yömyöhään.
18.00 niin ainakin minä lähden kakun jälkeen klo 20.00 kotiin. Ei käy edes pienessä mielessä juhlia yömyöhään.
juhlat jatkuvat iltamyöhään asti (niinkuin ymmärsin viestistäsi) niin sitten olisi kyllä oikein tarjota jotain ruokaakin. Tai sitten "jotain pientä suolaista" on varattava tosi paljon. Muuten jollekin voi yllättää nälkä.
Tai sitten kutsussa on mainittava erikseen jollain tapaa se, että ruokaa ei tarjoilla, jolloin vieraat osaavat varautua siihen ja osaavat syödä kotonaan juuri ennen lähtöä. Mutta sekin sitten, että jos syö ruuan siinä klo: 13-14 aikaan niin kyllä siinä nälkä ihmisille tulee väkisinkin ennen iltaa.
Itse olen monissa häissä ollut ja myöhään on mennyt. En muutaman tunnin takia edes viitsisi juhliin lähteä!
Nämä ei juhlijat taitavat olla näitä paljon puhuttuja lestoja=)
Täällä toki kaikki kiusaukset ja keitot on haukuttu lyttyyn, mutta sellaisen teko etukäteen ei liene mahdoton homma tuolle porukalle?
minä en ole, koska matkassa on lapsia ja kakun jälkeen alkaa yleensä heillä olla tylsää.
Lestasta olen kaukana, ehkä enemmän rasta :-)
eli tervetuloa x kirkkoon vihkiäisiimme ja sen jälkeen y maamieseurantalolle kahville. Muista ne tärkeimmät eli ei lapsia ja häälahjatilin numero.