Urheilu on parasta viihdettä!
Mä en ole koskaan lukenut urheilusivuja lehdestä. Ei ole ollut aikaa eikä kiinnostusta. Urheilun seuraaminen on aina tuntunut työläältä, kun pitää muistaa niin paljon nimiä, lukuja ja paikkakuntia.
Nyt sit olen pakottanut itseni seuraamaan urheilua (lehdistä), että sivistykseen ei jäis aukkoja, ja jäin heti koukkuun! Kaikki se teksti ja tapa käsitellä asioita, jotka ois muissa osioissa epäkorrekteja, asiattomia ja hyvän maun rajoilla, onkin urheiluosiossa ihan arkipäivää. Ihmisistä puhutaan leppoisasti lempinimillä, pienetkin riidat seurojen, urheilijoiden ja valmentajien välillä uutisoidaan mahdollisimman kärkkäästi ja sekä urheilijoita että valmentajia haukutaan ja mollataan jos ei kaikki mennytkään ihan putkeen. Mä nyt vasta tajusin, että urheilu on viihdettä, ja siksi ihmiset tykkää siitä! Eihän ne niitä maaleja ja ennätyksiä jännää vaan sitä draamaa, tunnemyrskyjä, tappeluita ja Suuria Tarinoita. Mä olen niin helpottunut; kyllähän mä urheilustakin opin puhumaan siinä missä seiskapäivän "uutisistakin". Jo koko sana, "urheilu" luo sympaattisia mielikuvia urhoista tekemässä urhoollisia urotekoja heittelmällä keppiä ja potkimalla palloa. Kivahan niitä on tsempata. Kiitos että sain jakaa tämän valaistumisen teidän kanssanne.:)
Eduskunnan televisioitu kyselytunti on parasta viihdettä ikinä! Sitä draamaa, komediaa ja sanansäilää!!