Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zooplus

Vierailija
22.07.2010 |

Onko joku tilannut Zooplussasta eläintarvikkeita? Kuinka on sujunut, onko luotettava ja kauanko kestää toimitus? Harkitsen tilausta, mutta en ole vielä uskaltanut.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta vuotta. Joskus on tullut vääriä tuotteita, mutta ovat hyvittäneet rahat tilille / lähettänyt uusiksi jos paljon vääriä. Väärät tuotteet on aina saanut itse pitää. Sama jos on rikki menny lähetyksessä. Eihän se lähetyksen rikkoutuminen heidän vika ole, vaan sen lähetysfirman. 

hinnat vaan menny aika kovaa vauhtia ylöspäin

Vierailija
22/34 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan usein Zooplussalta ja aina toimii tosi hyvin. Olen saanut paketin melko nopeasti ja joskus on mukana ollut ylimääräisiä tilauslahjoja.

Ainoa ongelma on muistaa vaihtaa toimittajaksi DHL. Jostain syystä se välillä automaattisesti vaihtuu DPD:ksi. Silloin Suomen Postista tulee ilmoitus kotiin, etten ollut kotona (olen siis aina ollut kotona) ja saa miettiä, mitten kikkailee jonkun kolmenkymmenen kilon paketin kotiin lähi-Siwasta. Kerran pakkasilla vedin lumea pitkin, säilyi kotiin asti paketti ainakin melkein ehjänä :)

Hyvin siis toimii, kunhan muistaa valita oikein toimituksen eikä joudu Postin kanssa tekemisiin.

'

Mä tilasin 10kg koiran ruokaa ja otin toimitukseksi DHL. Piti tulla kotiinkuljetus,mutta mitään ei tullut vaan kirje että posti on noudettavissa lähimmästä noutopaikasta. Otin Zooplussaan yhteyttä ja he pesivät kokonaan kätensä ja sanoi että ei voida auttaa, se on niiden moka mutta voidaan laittaa palautetta.

Toin sit säkin taksilla kotiin. En tilannut toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut noin kerran kuukaudessa yli vuoden ajan. Paketit tulevat nopeasti ja kaikki tuotteet ovat olleet oikeita, tosin välillä joku yksittäinen ruokapaketti on saattanut hiukan kolhiintua. Ei mikään yllätys, kun niillä on kuitenkin aika pitkä matka kotiovelle asti.

Pienenä ongelmana minäkin olen pitänyt sitä, että paketin tulosta ei ilmoiteta etukäteen. Olen koittanut seurannan avulla "päätellä" koska tulee, mutta sekin on vaikeaa koska yleensä paketti saapuu kotikaupunkiini n. päivää ennen kuin se oikeasti on kotiovella. Mikäli ei ole kotona, paketti menee yleensä postiin. Itse tilaan 14 kg kissanhiekkapusseja ja kiipeilypuita ja ties mitä muita, jolloin niiden haku postista voi olla vaikeaa. Onneksi on olemassa auton omistava poikaystävä, joka joutuu sitten tulemaan kanto"avuksi", eli kantajaksi.

Ilmeisesti monella samoja ongelmia. Mitäs sitten, jos ei ole poikaystävällä autoa? Älä tilaa Zooplussasta? Siksihän aika moni tilaa, että saa kotiinkuljetuksen (minä ainakin). Ennen systeemi toimi tosi hyvin, nykyään saa aina olla miettimässä, tuleeko lähetys kotiin vai siwaan. Siksi tilaankin nykään harvoin ja silloinkin pieniä paketteja. Ihme, etteivät saa hommaa hoidettua, luulisi vähentävän tilauksiakin. Tai ehkä eivät Saksassa tiedä ongelmista täällä tai ei kiinnosta näin pienet markkinat.

Vierailija
24/34 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kovin tyytyväinen. Ensinnäkin paketit tosiaan tulee milloin sattuu, eikä mitenkään erityisen nopeasti. Nyt olen odottanut pian 2 viikkoa. Kerran tuli rikkinäinen tavara eivätkä meinanneet korvata, tarjosivat 10% hyvitystä hintaan vaan... sitten kun uhkasin palauttaa koko paketin niin "hetken harkittuaan päättivät" lähettää uuden tuotteen. Mikä sekin oli vähän rikki, mutten enää jaksanut valittaa. Tilaan kuitenkin välillä, koska hinnat on halvat.

Vierailija
25/34 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilataan paketti miehen työpaikalle, niin ei tarvitse olla kytiksellä.

Vierailija
26/34 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut koiralleni allergiaruoat n. 40€ suomen hintaa halvemmalla/säkki jo n. 3 vuoden ajan. Joskus olen ollut kotona, joskus en. Sitten olen hakenut postista. Kyllä se posti lähempänä on kuin eläinkauppa ainakin minulla, ja hurja rahallinen säästö vuosittain.

Vierailija
27/34 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat säästöt tulee, kun tilataan Zooplussasta kolmen oman kissan ja ensikotikissojen ruuat. Hyvä laadukkaiden ruokien valikoima ja melkein puolet halvemmalla kuin Suomen eläinkaupoissa. Sit vielä erikseen säästöohjelmat, joilla lähtee 5% loppuhinnasta pois. Ei todellakaan paha ja kotiinkuljetuskin on toiminut aina, kun ollaan oltu Postiin yhteydessä ennen toimitusta tai sitten lisätty tietoihin, että pyydetään kuskia soittamaan ennen kuin tuo paketin.

Vierailija
28/34 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat säästöt tulee, kun tilataan Zooplussasta kolmen oman kissan ja ensikotikissojen ruuat. Hyvä laadukkaiden ruokien valikoima ja melkein puolet halvemmalla kuin Suomen eläinkaupoissa. Sit vielä erikseen säästöohjelmat, joilla lähtee 5% loppuhinnasta pois. Ei todellakaan paha ja kotiinkuljetuskin on toiminut aina, kun ollaan oltu Postiin yhteydessä ennen toimitusta tai sitten lisätty tietoihin, että pyydetään kuskia soittamaan ennen kuin tuo paketin.

Mihin tietoihin? Zooplussan vai postin, miten sinne pääsee tekemään muutoksia? Posti ei käsittääkseni edes ota kierrokselle mukaan painavia paketteja vaan laittaa vaan sen "Ette olleet kotona" -lapun. Ainakin näin sanottiin, kun kysyin postista.

Vierailija
29/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan syvältä!! Ällää kannattako tätä firmaa!! Olen odottanut yli 2 viikkoa tilaamiani tuotteita..kun tulivat, pussit rikki ja hiekat käyttökelvottomia.

Joudut moneen kertaan heille laittaan viestiä, nytkin olivat ylimielisiä ja just jos jokin menee pieleen, menee TODELLA hankalaksi!!

Kyllä tuli " halvoille" hiekoille hintaa. Eivät edes korvanneet kokonaisuudessansa...

En suosittele!

Vierailija
30/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein viime viikolla tuonne ekan tilaukseni, saa nähdä oliko viimeinen. Tilasin kolme tuotetta, yksi puuttui. Laitoin sähköpostia, saa nähdä milloin vastaavat ja miten toimivat asiassa.

Vierailija
31/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemusteni mukaan Zooplus toimii melko hyvin, eli paketti lähtee heiltä miltei samantien mutta toimitus täällä Suomen päässä taas ei toimi hyvin. Viimeksi meinas mennä hermot, kun joutui soittelemaan, odottelemaan, lähetys toimitettiin kahdessa erässä, kuski valehteli, etten ollut kotona ja niin edespäin. Ärsyttää.kun sitä lähetystä kyttää ja odottaa monta päivää ja sitten näkyy lähetysseurannassa, että on yritetty toimittaa. Just.

Saksassa on toinenkin verkkokauppa näille, Bitiba, mutta nekin käyttävät tietysti Post Nordia ja DPD:tä, joten varmaan sama homma.

No, suomalaiset vastaavat liikkeet kiittää ...

Vierailija
32/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut noin kuusi vuotta tuolta märkäruokaa koirille. Kolmen kuukauden välein tulee 40-50kg. Yli puolet halvempaa kuin suomessa. Koskaan ei ole ollut mitään viallista tai mitään ei ole puuttunut, joten asiakaspalvelusta ei ole kokemusta.

Yleensä jos maanantaina tilaa niin joko perjantaina tai seuraavana maanantaina on paketti kotona. Ainoa negatiivinen asia on se, että käyttävät Postia kotiintoimituksessa. Postin palvelu on ala-arvoista. Viimeisimmällä kahdella kerralla on tiputettu lappu, että käytiin ovella, mutta kukaan ei avannut. Olen kyllä tasan ollut kotona odottamassa ja ovikello ei ole soinut. Tästä lähin valitsen DPD:n vaikka se taitaakin muutaman euron maksaa.Postin palvelut ovat melko ala-arvoisia.

Vierailija
33/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus, mutta ajassa mukana..

Mä olen tilannut kuivamuonaa koirille. Puolen vuoden välein 30 kiloa. Kolmisen vuotta.

Homma toimii kuin tanssi. Valitsen kotiinkuljetukseksi DHLn ja muutamassa päivässä on tullut.

Vierailija
34/34 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat omistajat, voit tarkistaa heidän sivuiltaan.