30 v. kaverini isällä on lauma pieniä lapsia
Musta tuntuu jotenkin hassulta kun lapsettoman kaverini isällä on monta pientä lasta. Iältään taitavat olla 2 v-8 v. Tämä kaverini on näille lapsille isosisko... Ja lasten isä on jo ihan vaari-iässä. Hänellä on ollut itseään 20-30 v. nuorempia naisystäviä, joiden kanssa tehnyt lapset.
Mitäs ootte mieltä? Tekisittekö/oletteko tehneet lapsia yli 55 v. miehen kanssa?
Kommentit (11)
ex-apella on kolmen naisen kanssa lapsia, 40v-4v. nykyinen vaimo oli hieman yli 20v, kun appi hänet nakitti raskaaksi. tässä ei ollut takana muuta kuin se, että sai tämän hieman "yksinkertaisen" naisen hoitajakseen vanhuuden päivilleen, kun pukkasi pari lasta hänen kanssaan.
appi on lyhyt, vanha, alkoholisoitunut mies, jolla lihavuus estää jo kävelemisen. aika raskas taakka vaimolle nostella ja hoitaa, kun vessaankaan ei mies itse enää pääse.
itse en ikinä alkaisi tollaisen käppänän ja itsetuhoisen juopon vaimoksi/hoitajaksi.
Itse olen 33 mutta ajatus yli 50-vuotiaasta: YÖK. Oli kuinka "nuorekas" tahansa...
koska vois käydä niin että lapset jäis pienenä isättömiksi... Tosin ymmärrän kyllä että moni ottaa vanhemman miehen, jos mukana tulee hyvä elintaso.
lapsenteko. Siis vaikkapa 20 v. mies ja 50 v. nainen.
itse oon jo melkein nelikymppinen, joten ei ne kaikki viiskymmiset miehet miltään ikälopuilta tunnu. Mutta täytyy kyllä myöntää etten olisi kakskymppisenä viiskymppistä ottanut.
Nyt sitä on jo itselläkin kunnon tulot ja omaisuutta kertynyt niin ettei sitä elättäjääkään etsi, muttei välttämättä halua itsekään ruveta elättäjäksi.
46v kun synnyin ja äiti oli 35. Jotenkin pidän ihan normaalina, että vanhemmat ei oo mitään parikymppisiä.
Siis normaaliälyinen 20 v. On varmasti vahinkolapsia... Taikka pitää olla ihan hurjan varakas mies tai joku julkimo.
Saimme ensimmäisen lapsemme kun olin 30v ja mieheni 55v. Toisen lapsemme saimme kun olin 34v ja mieheni 59v.
Miehellä on kolme lasta aiemmasta avioliitosta. Ovat minua 1v, 4v ja 7v nuorempia.
Tulemme oikein hienosti toimeen keskenämme. En koita olla lapsille äitipuoli tmv joka ei nyt olisi järkevää ollenkaan tässä tilanteessa mutta meillä synkkaa erittäin hyvin. Ovat ottaneet hienosti myös sisaruspuolensa mukaan elämäänsä. :)
Eli mitäpä mieltä olen tästä. Meillä tämä on toiminut jo 15 vuotta hienosti. En näe syytä miksei toimisi jatkossakin. Toisaalta käsitin ap:n tekstistä että tällä kaverin isällä on ollut useampi naisystävä jonka kanssa on hankkinut nyt nuoria lapsia (+ se exä jonka kanssa on hankittu se kaverisi). Tämä on minusta jo itsessään kyllä outoa.
sellainen normaalissa lapsentekoiässä oleva ihminen, nainen tai mies.
Siinä ei ole mitään tolkkua, että vanhat ukot lisääntyvät. Lapsille saattaa tulla häpeää ja miesten elinikä kuitenkin alhaisempi, kuin naisten. Lapset menettävät isänsä aikaisemmin, samoin lapsenlapsilla ei ole ukkia. Korkeintaan joku horisko vaipoissa...sori vaan.
Kuulostaahan se oudolta, mutta minulle tämä on ihan tavallinen perhe ja mieskin vielä kohtuullisessa iässä. Tullut isäksi tosi nuorena, nyt ikää 43. Minä 33.
Äidillään ja isällään ikäeroa...Ihan seniili kääpä oli, kun lapsemme syntyivät.
Meidän luokalla oli peruskoulussa poika, jonka isä oli vanha patu ja kyllä sitä ihmetellen katseltiin.
Että onnea vaan teidän pappa-isille ja lapsilleen.