Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko n. 30v naista, joka näyttää 20v:lta?

Vierailija
20.07.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaa sitä, että kaikki aina taivastelevat kuinka voi olla niin "vanha", mutta näyttää niin nuorelta.

Vierailija
2/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen 26 vuotiaan joka näyttää 16 vuotiaalta.

Ja naisella on 3 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v enkä ole siitä pahoillaan, päin vastoin....

Vierailija
4/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon naisia, jotka näyttävät mielestäni itseään 10-15 vuotta nuoremmilta.

Vierailija
5/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ihan paskalta, varmaan itseeni 15 vuotta vanhemmalta, ikää 30 vuotta. 3 lasta ja kauneus katosi 27-vuotiaana kolmannen synnytyksen jälkeen. En valita koska lapset on ihania, mut mies jaksaa huomautella rupsahtamisesta ja vertailla seksyihin kolmekymppisiin kavereihin...:((

Vierailija
6/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en myöskään usko av-palstan "näytän nyt nelikymppiseltä ihan teinitytöltä"-juttuja! Kyllä sen iän näkee jossei otsasta, niin silmistä. Kroppa ei kerro mitään, kun nykyään on push-sitä ja stay up-tätä.

Vierailija
7/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 31v ja pari vuotta sitten multa kysyttiin papereita alkossa kun ostin väkeviä (tais olla se myyjäkin mua nuorempi!!!)

Vierailija
8/8 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun oli noin nelikymmppinen ja yritti ostaa r-kioskilta lasten bussilippuja. Myyjä ei suostunut myymään, vaan selitti vaan että ikäraja on 16v, kaveri vaan joo tiedän, ostan kaksi kymmenen matkan lippua. Meni muutama jankkaus ennenkuin kaveri tajusi, että myyjä luuli hänen ostavan niitä itselleen, eikä teini-ikäisille lapsilleen.

Pieni, siro aktiivista liikuntaa harrastava nainen, joka ei todellakaan yli meikkaa tai pukeudu näyttävästi. On uskossa.