Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "maksullinen nainen" jos lähtee baarista

Vierailija
20.07.2010 |

miehen mukaan, kun mies on ensin maksanut drinkit?

Minusta on.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.naimisissä miehen kanssa joka maksoi minulle 8 vuotta sitten drinkit

Vierailija
2/10 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen jälkeen pyydä maksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drinkkejähän voi ostella puolin ja toisin, joskus se johtaa seksiin, ja ehkä jopa suhteeseen, ja joskus taas ei mihinkään.

Tietysti jos etukäteen pariskunta sopii että drinkki on maksu seksistä niin sittenhän se taitaa niin olla, halvalla tosin pantu...

Vierailija
4/10 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja treffit päätyvät seksiin nainen on silloinkin siis maksullinen nainen :D hahaaaaaaa

Vierailija
5/10 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden tosi söpön pukutyypin mukaan ja meillä synkkasi hyvin. Tuli siinä otettua urakalla viinaa ja naitua koko yö ja aamulla tyyppi oli häipyny ja jättäny 100 euron setelin yöpöydälle!

Ei tullut ollenkaan mieleen että olisin maksullinen nainen, vaan rupesi harmittamaan, miksei se jättänyt enemmän.

Vierailija
6/10 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tarjos mulle lonkeron (en juonu ku sen yhen). Olen siis huora. En sitten tiiä muuttaako se mitenkään asiaa että mä seurustelen sen miehen kanssa.

Vierailija
7/10 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastettiin seksiä baarista lähdön jälkeen miehen luona.

-7

Vierailija
8/10 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tajoaa illallisen ja treffit päätyvät seksiin nainen on silloinkin siis maksullinen nainen :D hahaaaaaaa

No niinhän se on. Miehet maksavat seksistä monella muullakin tavalla kuin työntämällä seteleitä huoran käteen. Monissa tilanteissa maksaminen sujuu hieman verhotummin, mutta maksamista kuitenkin tapahtuu.

Itse en ole koskaan antanut miehen tarjota itselleni näissä tilanteissa, mutta voisin kuitenkin oikeissa olosuhteissa ja oikean miehen kanssa suostua ottamaan seksistä käteistä. Se on reiluin ja selkein tapa harrastaa maksullista seksiä. Hämärätouhuihin, joissa vastuut eivät ole selkeitä, puolestaan en halua lähteä.

Vierailija
9/10 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mä oon??

Vierailija
10/10 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin ero eli parisuhteessa molemmat antavat ja ottavat, maksullisessa toinen ottaa ja se huora antaa. Ja tästä syystä siitä annetaan korvaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi