Asiahan on niin, että mä en vahdi muiden lapsia uimarannalla
Vahdin vain omiani. Ja jos jokainen vanhempi tekisi samoin, hukkuneita olisi vähemmän.
Mutta kun jotkut idiootit jättävät lapsensa veteen ja kuvittelevat, että kyllä joku vahtii. Miksi vahtisi? Kaikilla rannassa seisovilla on omat lapset joita vahtivat ja useilla jopa niin monta, ettei siinä silmät ehdi muiden tenavia valvoa.
Kommentit (6)
mutta toki vierastakin autetaan tarvittaessa. Minä minä minä -meininkiä on tässä yhteiskunnassa valitettavan paljon ja se on sangen surullista.
mutta ei sitä voi olla huomioimatta muita ihmisiä.
Eri asia sitten jos näen samalla jonkun hukkuvan siinä silmieni edessä ja samassa kohtaa jossa lapseni ovat, tottakai menen auttamaan.
Tosin yleensä olen lasten kanssa siellä vedessä, enkä kyttää heitä rannalta.
Pitäisi muistaa tämä sääntö 2v aikuinen max 2m päässä, 3v aikuinen max 3m päässä jne.
Ja metri muuten on yllättävän lyhyt matka.
mind your own business. Sehän näyttää olevan vallitseva ajattelutapa täällä. Valitettavasti.
lastenrinteen mattohississä. Onnistui jotenkin kaatumaan hissin sivuun ja jäi suksistaan kiinni siihen suojaverkkoon. Kukaan ei pysäyttänyt hissiä, kukaan ei mennyt irrottamaan häntä. Ihmiset olivat niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Luonnollisestikin menin itse irrottamaan lapseni, siinä vaan meni hieman aikaa koska olin sukset jalassa rinteen alla.
Seuraavalla kerralla en auta minäkään vieraita, ellei ole hengestä kiinni.
tässä kaupungissa käynyt niin järkyttävä huiske, jalkaa ja kättä vedessä pitkin poikin ja väkeä kuin pipoa siinä rantavedessä. Kyllä siinä on vaikea edes omansa erottaa joukosta.