Tuosta oletko onnellinen ketjusta....
En olisi koskaan voinut uskoa, vastaavani siihen kyllä olen.
Ollaan oltu yhdessä 13v (naimisissa vasta 5v,) saatiin kaksi ekaa lasta lähes heti (yhdessä 4v ja lapset oli jo 2,5v ja 1,3v.) Meillä on ollut todella vaikeita aikoja, ainakin mun puolelta pettämisiäkin (mies ei tiedä.) Perheneuvolassa ollaan käyty selvittämässä tilannettamme ja apujakin sieltä saatiin parikolme vuotta sitten. Nyt siis lapsia on kolme ja tähän jää.
Itsekin ihmettelen, kuinka yhtäkkiä aloin kaivata mieheni läheisyyttä, kosketusta, seksiä. Niitä meillä ei ole ollut vuosiin. Nyt on ihana olla toisen lähellä, seksiä on ollut enemmän kuukauteen kuin edelliseen 10 vuoteen. Miehen mahdollisista pettämisistä en tiedä, enkä haluakaan tietää ;)
Nyt meillä on läheisyyttä, lämpöä, hyvää tahtoa, seksiä.... ja aivan yhtäkkiä. Mies olisi ehkä ollut noihin valmis jo aikaisemminkin, mutta mä vaan yhtäkkiä osasin arvostaa miestäni. Ja nyt kaipaan kovasti läheisyyttä ja kosketusta.
Lapsetkin ovat hiukan ihmeissään, kun kosketetaan tai halataan. Juuri koskaan ennen eivät ole sellaista nähneet :/ Hiukan vielä itseänikin ihmetyttää, että voiko tämä olla "pysyvää", kun nyt tätä on jatkunut noin kuukauden. Toivon kovasti, että tämä fiilis jatkuu :)
Kommentit (3)
Nyt tuntuu todella hyvälle tämä uusi onni :)
ja kertakaikkiaan yllättäen alkoi... ;)
antaa toivoa varmaan monelle muullekin "väljähtäneessä" suhteessa elävälle :
Ihanaa kesää teille!
eli ei ne enää julki tule. Ja jos saakin, niin tuskin vaikuttaa. Mieheni tekee reissutöitä eli tuskin hänkään täysin uskollinen on ollut, tuskin siis on varaa nostaa meteliä.
Olen tosiaan onnellinen, että kaikesta paskasta huolimatta olemme löytäneet toisemme taas ja toivon tämän kestävän :)
ap