Mua kehotettiin tekemään vielä ainakin yksi lapsi!
Torilla eräs nainen tuli kehumaan pellavapäitäni je kehoitti tekemään vielä ainakin yhden (nyt noita on siunaantunut kolme kpl) blondit kun kuulemma katoavat maann päältä 100v sisällä joten mun pitäis yrittää pitää kantaa yllä :D en taida kyl jaksaa enää...
Kommentit (7)
mutta tosin ei kaikkia voi miellyttää. Etenkään palsta mammaa jonka aamukahveeseen kustu :D et muuten taida ymmärtää lukemaasi kun et huomannut etten ole enää kehoituksista huolimatta tekemässä lapsia? Minkäs mä sille voin että joku mua kehottaa? ap
Tai sitten hänen lapsiaan ei koskaan kukaan ole ihastellut eikä pyytänyt tekemään niitä lisää?
joku täällä kertoo että lapsiaan ihasteltu! Se on aivan kielletty aihe muistakaa se! t.ohis jonka lapsia myös ihastellaan...:D
Pian me kaikki ollaan toistemme näköisiä brunetteja tai mustapäitä kaikki....
Järjenjättiläiset täällä heti aamusta liikkeellä:D
Minä myös kuulun tähän katoavaan vähemmistöön, mieheni etäisesti muistuttaa vaaleanruskeatukkaista nykyisin, hänen vanhempansa ja sisaruksensa kun valitettavasti ovat ruskeahiuksisia, mutta mieheni on kyllä lapsena ollut kovin blondi. Ensimmäisestä lapsestamme onneksi tuli aivan vaaleatukkainen ja -ihoinen, sinisilmäinen, täytyy vaan maailman hyväksi jatkaa näitä ponnisteluja ja koittaa sitten muutaman vuoden päästä naittaa lapsiamme keskenään, me blondeja tuottavat äidit!
jos joku ohi kulkija kehoittaa sinua juoksemaan perse eellä puuhun, teetkö senkin?
Vitja mikä provo taas, mutta huvinsa kullakin.