Mitkä ovat Riihimäen parhaat asuinalueet?
Ollaan omakotitaloa (tai suurempaa rivitaloa) etsimässä Riihimäeltä. Mitään hajua ei ole siitä, missä olisi parasta asua, joten vinkkejä otetaan vastaan.
Kommentit (90)
Hyvä pikku kaupunki, jossa kulkee busseja hyvin, on juna-asema, prisma, pikku kauppoja, kahviloita, uimala, luonnonsuojelualueita, talvisin hiihtolatuja, paljon luontopolkuja, sisä ja ulko jäähalleja, paljon puistoja, elokuvateatteri, paljon erillaisia harrastusmahdollisuuksia, mutta Peltosaarea en todellakaan suosittele!
T: Riihimäellä eli Riksussa asuva. :)
Riihimäki ON hirveä paikka. Mäkin yritin sopeutua ja kotiutua mutta ei siitä mitään tullut. Pakko oli muuttaa pois useiden vuosien turhan yrittämisen jälkeen.
Hyvinkää on myös hirveä. Jättäisin senkin ihan suosiolla väliin.
Että olen ihan samaa mieltä muutaman aiemmin kirjoittaneen kanssa. Ei voi suositella. Siellä on ihan supersisäpiirimeininki. Sieltä ei saa kavereita millään.
Vierailija kirjoitti:
Riihimäki ON hirveä paikka. Mäkin yritin sopeutua ja kotiutua mutta ei siitä mitään tullut. Pakko oli muuttaa pois useiden vuosien turhan yrittämisen jälkeen.
Hyvinkää on myös hirveä. Jättäisin senkin ihan suosiolla väliin.Että olen ihan samaa mieltä muutaman aiemmin kirjoittaneen kanssa. Ei voi suositella. Siellä on ihan supersisäpiirimeininki. Sieltä ei saa kavereita millään.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkää on myös hirveä. Jättäisin senkin ihan suosiolla väliin.Että olen ihan samaa mieltä muutaman aiemmin kirjoittaneen kanssa. Ei voi suositella. Siellä on ihan supersisäpiirimeininki. Sieltä ei saa kavereita millään.
Tämä.
Mä taas olen sopeutunut hyvin ja tykännyt. Asuinalue on rauhallinen ja saanut kavereitakin. Vika on kyllä teissä jos ette viihtyneet. Eniten valittaa yleensä kaikessa ne jotka ovat itse se ongelma
Ei ikinä riihimakeen on kyllä semmonen tuppukyla et voi. Muutan ennemmin Tampereelle vilkas ja muuttovoittoinen alue. Kovassa nousussa.
odotan innolla kun riksun asemanseutu rakennetaan täyteen kerrostaloja ja tulee aitoa monikulttuuria
https://www.riihimaki.fi/asu-ja-rakenna/kaavoitus/yleissuunnitelmat-ja-…
Riihimäki ja Hyvinkää samaa sarjaa. Siellä kaikki tietää toisten asiat on oikeita juorukylia. Molemmissa asunut lähdin pois.Nyt asun isossa kaupungissa saan olla ihan rauhassa. Ei kyttää naapurit
asetehtaita, sotilastukikohta ja rautateiden risteys
puten ohjusten tähtäimessä
Koivuranta on rauhallinen ja puistomainen alue. Vanhemmat ja uudemmat talot sopivasti yhdistettynä ja tonttikokoakin löytyy.
Paskan marjat sanon minä peltosaaressa on myöskin omistusasuntoja 38 vuotta omassani asunut ja rauhallista on. Koko aluetta ei voi leimata muutaman vuokra luukussa asuneen juopon/huumehullun takia. Järki mukaan näihin arviointeihin