Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syökö teidän taaperot hyvin helteellä?

Vierailija
16.07.2010 |

Meillä ei :(

Varmaan reiluun vkoon ei ole syönyt kunnolla. On allergikko, ja muutenkin hoikka, niin pelottaa tuleva 2v neuvola että kuinka paljon on paino laskenut :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syönyt aina huonosti, ja nyt helteillä myös. Atoopikko jne. Olen rennompi syöisasioissa kuin tavallisesti, annan juoda paljon pillimehuja, saa jotain välipalakeksiä ja sokerijugurttia - kunhan energiaa kun muuten ei maistu. Iltasella yleensä syö vähän paremmin.

Vierailija
2/6 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mennyt alas lähes kahteen viikkoon. Napostelee onneksi kurkkua, tomaattia, herneitä, mansikoita ja joskus vähän leipää. Maitoa juo jonkun vberran.

Huolettaa kovasti, mutta koitan ottaa rennosti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään syönyt vähän kurkkua, mansikoita, pari lusikallista perunaa ja lihakastiketta ja pari lusikallista puuroa.

Maitoa on juonut n. 5dl

tänään annoin jäätelöä ja pillimehua, kun tuntuu ettei mikään maistu...

onneksi paino oli neuvolassa noussut ihan kohtuullisesti

Vierailija
4/6 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt aina hyvin ja syö myös nyt helteillä. 14kk, ei allergioita.

Vierailija
5/6 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä taas olen kuvitellut, että on ihan normaalia, että helteellä ei ole paljon ruokahalua. Itselläni ei ainakaan ole ikinä helteellä. En siis pitänyt ihmeenä jos lapsetkaan eivät syö paljoa mitään.

Vierailija
6/6 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helteet on poikkeustilanne. Silloin ei tartte niin paljon energiapitoista ruokaa, koska sitä energiaa ei tarvitse toisin kuin talvella. Pääasia, että lapset juo tarpeeksi ja edes närppii jotain syötävää. Ehkä maistuisi vesipitoiset vihannekset (mm. tomaatit, kurkut) ja hedelmät (mm. vesimeloni, ananas, mansikat) ja jotain suolaista, vaikka hui-kauheaa sipsit, suolatikut, metvursti, juusto. Terveysintoillaan sitten taas syksyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä