Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en edes halua hienoon ravintolaan, koska menisi koko nautinto syömisestä kun

Vierailija
16.07.2010 |

hermoilisin ja jännittäisin vaan koko ajan että osaanko nyt käyttäytyä oikein ja miten täällä kuuluu toimia ja tilata ja tehdä...!

Rosso on minulle hyvä paikka, rentoa mutta hyvää ruokaa (ehkä makuaistini on sitten puuttellinen ;D )

ja juu, en tykkää mäkistä tms. koska inhoan syödä metelissä ja kiireessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu on jo koettu.

Vierailija
2/7 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse hermoilla :)

Mä olen "saanut" käydä hienoissa ravintoloissa eri maissa (työmatkat ja tapaamiset) ja kulttuurista riippuen eräänlaisia elämyksiä.

Mutta Suomesa ns. hienot paikat eivät ole minua varten. En viihdy niissä. Ennemmin pidän rennoista paikoista, joissa on paljon erilaisia ruokia ja jossa voi iloisesti viettää rennosti iltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että sä et edes huomaa, jos toimit jotenkin tavallisuudesta poikkeavasti. Sullahan on oikeus olla niin poikkeava kuin sua huvittaa. Se on yksi tärkeä ero: jossin rossossa ne tarjoilijat voi nyrpistellä asiakkaille, hyvässä ravintolassa ei koskaan.

Ja joo, se ruoka ON myös parempaa, vaikka mäkään en puhu mistään michelintason rafloista, vaan ihan normaaleista hyvistä ruokaravintoloista.

Vierailija
4/7 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä ravintolassa henkilökunta osaa hommansa niin hyvin, että asiakkaan on helppo olla vaikka ei mikään gourmet-expertti olisikaan. Tarjoilija osaa selittää vaihtoehdot ja antaa vinkit jos näyttää siltä, ettei asiakas muuten hoksaa. Siitä ja ruuan laadusta sitten maksetaan joskus paljonkin ekstraa Rossoihin verraten.

Vierailija
5/7 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sellaista. t. 2

Vierailija
6/7 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, jos osaat syödä siellä Rossossa, ilman että henkilökunta ja muut asiakkaat katselee ihmeissään touhujasi, niin voit huoletta mennä muihinkin ravintoloihin.

Välillä käyn Rossossakin syömässä, joissakin on hyvät kokit ja ruoka on hyvää, joihinkin en mene toista kertaa. Sama koskee ns. parempiakin ravintoloita, osassa ruoka ja palvelu on hyvää, toisissa ei kumpikaan toimi, mutta rahastetaan kyllä kaikesta.

Kokeilemisen arvoisia ravintoloita kyllä löytyy, esim, Mecca Helsingissä on vähän hienompi, mutta kuitenkin rento ja mukava vaikka kaveriporukalle.

Vierailija
7/7 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin ihana illallinen ja oltiin tekemässä lähtöä. Puolessa välissä ravintolasalia hovimestari hyvin huomaamattomasti jotain sanoi miehelle ja teki jotain täysin huomaamatonta (minä en huomannut mitä se oli vaikka seisoin vieressä). Mies kertoi takkeja ottaessamme että hänellä oli jäänyt huomaamatta ruokaliina kiinni housuihin roikkumaan (miten olikaan siinä onnistunut - en tiedä kun oli sen kaiketi vaan asettanut syliinsä normaalisti) ja siinä se valkoinen liina oli roikkunut mustan puvun housuista. :-D

Olisi voinut olla hyvin noloa mutta erittäin taitavan henkilökunnan vuoksi ei ollut. ;-)

Todella hienoissa paikoissa asiakas ei koskaan edes tajua tekevänsä jotain outoa/väärää koska henkilökunta on niin koulutettua että estää sen näkymisen. Oli se sitten täysin väärän viinin valitseminen tmv. Olenpa ollut kerran Postresissa jossa isäntä koitti valita viiniksi pöytäseurueelle jälkiruokaviiniä. Siis alkuruoan kanssa. Hienosti hoitivat asian. :-D