Virheelliset diagnoosit keskenmenosta
Pakko kertoa, mitä itselleni kävi tällä viikolla. Minulla tuli veristä vuotoa rv 5+2, jonka johdosta olin yhteydessä neuvolaan. Kun kerroin oireet, siellä sanottiin suoraan, että kyseessä on keskenmeno ja ohjasivat päivystykseen. Antoivat kuitenkin ajan, jolloin voin tulla juttelemaan kokemuksesta jos tahdon.
Päivystyksessä lääkäri teki sisätutkimuksen ja sanoi, että valitettavasti kyseessä on selvä keskenmeno. Sain kuitenkin lähetteen naistentautien polille, jotta varmistavat ultralla, ettei kohtuun ole jäänyt mitään rippeitä, jotka voisivat aiheuttaa tulehduksen.
Olin aivan järkyttynyt ja koko ilta meni itkien odotellen tulevaa ultraa.
Seuraavana aamuna menimme mieheni kanssa ultraan ja ihmeellistä, mutta totta edelleen ollaan raskaana. Antoivat meille uuden ultra-ajan kahden viikon päähän, jolloin pitäisi näkyä alkio jo selvästi sekä kuulua syke.
Mutta siis täällä raskaus jatkuu kaikesta huolimatta.. :)
Ihme2011 rv 5+5
Kommentit (2)
On silti tosi mahdollista että keskenmenokin tapahtui, kyseessä on voinut olla kaksosraskaus. Onnea matkaan!
Siis ihan ensiksi onneksi olkoon ja hieno juttu että vauveli on vielä matkassa! Ihan mahtava ja ihmeellinen juttu. :D Onneksi ultrasivat vielä kunnolla siellä naistentautienpolilla, jossa varmati paremmat/tarkemmat laitteet kun päivystyksessä!!
Temppiä teille!