Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle, joka Lintsillä autoit poikaani

Vierailija
15.07.2010 |

Poika oli yrittänyt johonkin laitteeseen siskonsa kanssa, mutta laite vaatikin aikuista mukaan. Sisko pääsi, poika ei. Mutta sitten jonosta joku nainen oli sanonut, että pääset minun kanssani. Pojan ilo oli suunnaton :)Siis kiitos, et arvaakkaan miten onnelliseksi pieni herra asiasta tuli!

Lapset olivat Lintsillä isoäitinsä kanssa ja isoäiti oli odotellut jossain sivummalla.

Oli pakko tulla kiittämään, josko auttaja sattuisi olemaan "linjoilla". Kun niin usein täältäkin saa lukea välinpitämättömistä aikuisista yms.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivista täällä :)

Vierailija
2/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea tietty poikasi puolesta, mutta se, että sinä yrtität näin kiittää tätä naista on todella hienoa nykyisessä maailmassa!

Olet hieno esimerkki lapsillesi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea poikasi puolesta tämä oli ihana tapahtuma, mutta se, että yrität tätä kautta kiittää sitä tuntematonta naista on todella mukavaa luettavaa!

Olet varmasti loistava esimerkki lapsillesi!

Vierailija
4/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin olisin halunnut itsekin toimia. Mutta olenko pahanilman lintu, kun ääneen pohdin tällaista: Entä jos jotain olisi sattunut? Miksi vieras aikuinen oli "vienyt" lapsen laitteeseen? Asia olisi varmaan kääntynyt näin päin. Sori että edes sanoin tämän. Ikävää vaan kun jotenkin tuntuu että ei monesti uskalla tehdä hyvää kenellekään, kun siitä voi tulla kauhea soppa selvitettäväksi.

Mutta ihanaa että pojallesi tuli hyvä mieli!

Vierailija
5/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin joskus muinoin kesätöissä huvipuistossa ja vastaavissa tilanteissa (lapsi oli hiukan liian pieni laitteeseen yksin) kysyin aina jonossa seuraavana olevilta aikuisilta, että onko joku joka voisi ottaa "pätkän" kaverikseen. Useimmiten kyse oli siitä, että lapsen äiti/isä/mummo/kummi ei itse pystynyt laitteeseen lapsen kanssa tulemaan (huono olo tms.) ja siksi lapsella ei ollut ketään kaveria. Aika usein jonosta tuli joku ystävällinen sielu ja tarjoutui avuksi. Se lämmitti kyllä työntekijänkin mieltä, että ventovieras halusi tehdä kivan teon lapselle.

Vierailija
6/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun olin kaverini kanssa lintsillä. Oltiin siinä Vekkulan-what-everin viimeisellä liukumäellä ja löydettiin edestämme kaksi pikkutyttöä, joita itketti tuleva lasku. Toinen meistä otti sitten toisen syliin ja toinen toisen. Näin tyttöjä ei pelottanut. Se tuntui tosi tosi tosi luonnolliselta. Tytöt olivat sitten tosi kiitollisia.

Asia jäi mieleeni, koska kesken jonotuksen maailmanpyörään yksi isä tuli kahden jätskin kanssa luoksemme ja antoi ne meille. Hän oli toisen isä ja oli kuulemma kuullut tytöiltä, kuin kaksi iiiiisoa tyttöä pelasti heidät hankalasta tilanteesta :-). Tuo jäi ikuisesti mieleen.

Vierailija
7/10 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itketti, kun luin hyvästä teostanne. Ja oli myös ihana isä. Usko ihmisiin alkaa kai palata...

Vierailija
8/10 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mua vaivaa, ku tätäkin ketjua jo itken täällä... :')

Vierailija
9/10 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot raskaana :)

Vierailija
10/10 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot raskaana :)

Eli ei, ikävä kyllä en ole. :S Edellisten menkkojen jälkeen en ole sekstaillu kenenkään kanssa, joten... Ikävä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän