Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalattoman tuskainen olotila :´(

Vierailija
15.07.2010 |

Ulkona oli äsken kaatosade, kosteus% kodissamme 67%, ulkolämpötila +26 ja sisälämpötila +29.

Laitoin juuri pyykit kuivumaan, tyhjensin astianpesukoneen ja olen hiestä aivan läpimärkä.

Ties monesko kerta tänään kun vaatteistani voisi puristaa hikeä. Naaman iho kukkii, en saa öisin nukutuksi, vatsakipuilua/nippailua, ruokahaluttomuutta, ripulin tapaista jnejne.

VIHAAN ihan sanoinkuvaamattoman paljon tätä kuumuutta ja nyt vielä kosteus siihen päälle, HELVETTIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samaa mieltä tästä helteestä!

SAISI LOPPUA JA VITUN ÄKKIÄ!

Ja älkää saatana jaksako mussuttaa että NAUTTIKAA, HELLE HELLII.

P E R K E L E

Vierailija
2/2 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona oli äsken kaatosade, kosteus% kodissamme 67%, ulkolämpötila +26 ja sisälämpötila +29. Laitoin juuri pyykit kuivumaan, tyhjensin astianpesukoneen ja olen hiestä aivan läpimärkä. Ties monesko kerta tänään kun vaatteistani voisi puristaa hikeä. Naaman iho kukkii, en saa öisin nukutuksi, vatsakipuilua/nippailua, ruokahaluttomuutta, ripulin tapaista jnejne. VIHAAN ihan sanoinkuvaamattoman paljon tätä kuumuutta ja nyt vielä kosteus siihen päälle, HELVETTIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1: Ausseissa asuneena:vesipullo kannattaa täyttää puolilleen ja laittaa pakastimeen. Kun se on jäätynyt pitää se loppu osa täyttää vedellä, ja näin vesi pysyy kylmänä paljon pidempään. Lierihattu päähän, ja vaatteet voi myös hetkeksi heittää pakastimeen, ennen pukemista

2:ämpäriin kylmää vettä, jalat sinne vartiksi ni olo on viileempi parikin tuntia; kannattaa kokeilla ennen nukkumaan menoa ni unikin maistuu viileässä paremmin! ;)

3:ota kaikki jääkallet mitä pakkasesta löytyy ja laita ne ämpäriin ja ämpäri sitten makkarin lattialle ja on yöllä ihanan viileä ? laskee muuten oikeasti lämpötilaa =) eipähän tartte kuluttaa sähköä :)

4:kastele paidan selkä hanan alle niin kylmällä vedellä kun tulee (pidä kämmentä alla) ja purista kuivaksi pistä paita päälle teen näin aina kun alan tekemään kotihommia =) terv.viestin kirjoittaja

5:nyt kaikki itsensä viilennys vinkit kehiin näin helteillä mistä nyt kaikki ei niin nauti

t:minä jokan palan melkeinheti kun menen aurinkoon

niin että sisällä ollaan päivät lasten kanssa kun ei vaan kestä tota kuumuutta ja lapsetkaan ei valita kun tietävät että ilemmalla mennää kuitenkin uimaan =)

ja paljonkin auttaa rasvaaminen kun se kuitenkin valuu hikinoron mukana pois

sitten itseasiaan: mun paras vinkki numero yksi on; kastele paidan selkäpuoli(nyt ainakin) kylmällä vedellä, purista kuivaksi, pistä päälle ja nauti kun kuivahtaa niin kastele uudelleen

2; talkita rinnan aluset ja kaula, varsinkin nukkumaan mentäessä

3; dödöä,dödöä, dödöä kainaloon

4; suihku vähintää kaksi kertaa päivässä ja uimista uimista uimista tai sitten sitä suihkua

5; kuutioi pakastimeen (noin puoleksi tunniksi)vesimelonia, kurkkua, viinirypäleitä, mansikoita nam=)

6;juojuojuo vettävettävettä ja kahvia tai teetä nautitaa vähintää kaksikuppia=)

tää on mun aloitus kans muutama päivä sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi