Syödäänkö teillä tasan kello viisi?
Mitä ruokana, makaronilaatikkoa vai kalapuikkoja?
Kommentit (14)
tuskin koskaan juuri täsmälleen samaan aikaan. Silloin kun ruoka valmistuu tai sattuu nälkä iskemään. En vielä tiedä mitä tänään on ruoaksi
eilen syotiin vasta puoli yhdeksan aikoihin. kello seitseman-kahdeksan aikoihin yleensa. makaroonilaatikko on kaikkien suosikki. kalapuikoista ei tykata.
eilen oli fajitaksia. tanaan spagetti bolognese varmaan.
ja ruoka viahtelee sen mukaan onko minulla työ- vai vapaapäivä, ja kuinka kiire on tehdä ruokaa.
me syödään illallinen yleensä 18.30-19 aikaan, jos viideltä syötäis niin söisin lasten kanssa yksin, mies ei ole siihen aikaan vielä tullut töistä kotiin.
ja kalapuikkoja en edes muista koska viimeksi olen syönyt, makaronilaatikkoa syödään silloin tällöin, ehkä 3-4 kertaa vuodessa.
Arkena ollaan kotona vasta puoli kuuden maissa, silloin syödään välipala ja päivällinen syödään joskus klo 19.30-20.30 välillä.
Lomalla ja viikonloppuisin syömme aamiaistakin vasta joskus 9-10 välillä, lounaan n. klo 14-15 ja iltaruuan taas joskus 19-20.30 välillä.
Eikä ole makaronilaatikkoa tai kalapuikkoja. Tänään on kanaa kookos-korianterikastikkeessa ja riisiä.
..liikkeellä työaika 7-15..meillä ei koskaan mies ole kotona vielä klo 17 niinä päivinä kun on menosssa työn vuoksi muualla...
naapurissa porukka lähtee klo 7.45 ja palaa 15.20. Buodesta toiseen... ylemmillä toimihenkilöillä ei näet ole työaikaa..
Tänään pasta carbonara/savulohisalaatti.
Sen jälkeen syödään kalapuikkoja.
ruokana on broileri-pastasalaattia
Tämän päivän menu: itse tehtyjä jauhelihapihvejä (niissä juustoraastetta), riisiä ja salaattia.
Meillä syödään seitsemän-kahdeksan maissa. Pari kertaa vuodessa on makaronilaatikkoa, useimmiten ei.
Tänään kasvissosekeittoa, raejuustoa ja sämpylöitä
siinä 5-6 aikaan tai välissä ja saatetaan jopa siinä samalla katella lastenohjelmia..eli poikkeus ekasta ruokailusta joka syödään ruokapöydässä. ja sitten iltapala n.8-8.30 aikoihin