Kun mökin katto on vino niin laitanko hyllytasonkin vinoon
Teen remonttia kesämökillä. Ongelmanani vain onse, että mökin katto on vino. Eli jos laitan hyllykön vatupassin avulla suoraan niin se näyttää siltä kuin olisi vinossa :D
ELi laitanko hyllykönkin katon mukaan vähän vinoon? Näyttääkö kaikki silloin suoremmalta?
Kyseessä ei ole kuitenkaan niin suuri kallistus, että astiat valuisivat seinän nurkkaan.
Kommentit (5)
Että laitatko hyllyn lattian vain katon mukaan.
Itse laittaisin sen mukaan, kumpi paremmalta näyttää, suoraan tai himppa vinoon.
Iso apu minusta, eikö :D
sä vaan siirrät ongelmaa alaspäin. Seuraava kaluste näyttää sitten vinolta. Ennen pitkää lattia näyttäävinolta.
Pane suoraan vaan ja myönnä, että katto on vino.
sä vaan siirrät ongelmaa alaspäin. Seuraava kaluste näyttää sitten vinolta. Ennen pitkää lattia näyttäävinolta. Pane suoraan vaan ja myönnä, että katto on vino.
Joo tää taitaa olla totta :)
Äh! Inhoon tota vinoo kattoo! Millä siitä sais huomion pois? Jotenkin huijattua silmää tai jotain.
Äh! Inhoon tota vinoo kattoo! Millä siitä sais huomion pois? Jotenkin huijattua silmää tai jotain.
Yhde tutun mökillä oli tehty niin, että sinne hyllyn päälle, siihen vinoon rakoon, oli laitettu pieniä pulloja pituusjärjestykseen. Ne sitten kasvoi sen vinon raon myötä. Koska se esiteltiin mulle varta vasten, mä en tiedä, olisinko huomannut sitä muuten enkä siksi myöskään tiedä, veikö se huomion pos vinoudesta vai kiinnittikö se huomion siihen - mutta ihan hauskalta se kuitenkin näytti.
vaikka kyse ei olisi niin vinosta vinoudesta että tavarat heti valuisivat alas niin kyllä se kuitenkin vaikuttaa.
Kun on vanha mökki niin se on vaan hyväksyttävä, että ne on vinoja.