Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskauspahoinvointi-koko raskauden ajan

Vierailija
15.07.2010 |

Odotan tällä hetkellä kolmatta lastani. olen rv 5 ja kauhulla odotan pahoinvoinnin alkua. Kahdessa edellisessä raskaudessa oksensin viimeisen kerran synnytyssalissa.

Tähän syynä on kuulemma veriryhmät (ja varsinkin minun veriryhmäni) joka on negatiivinen kun taas miehelläni on positiivinen (jos miehelläni olisi negatiivinen ei minulla olisi mitään ongelmaa tämän kanssa niin tai jos veriryhmät menisi toisin päin minä positiivinen ja mieheni negatiivinen ei edelleenkään olisi mitään ongelmaa).

Kummatkin aikasemmat lapseni ovat veriryhmältään positiivisiä (onnex) joten kun heiltä tuli jotain kuona-aineita se taisi olla minun vereeni (napanuoraa pitkin) niin minä voin pahoin eli pahoinvointi ei todellakaan rajoittunut pelkkään aamuun vaan kesti koko päivän.

Nyt minua kiinnostaisi tietää onko minulla kohtalotovereita (en ole vielä ainoatakaan löytänyt) ja miten teille on selitetty koko raskauden kestävä pahoinvointi ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kertoo, kuinka joutuu ajoittain sairaalaan tiputukseen, kun mikään ei pysy sisällä koko raskausaikana.

Minä en oo oksentanut raskauksissa, mutta etova olo on jatkunut raskauksissa alusta loppuun ihan samanlaisena. Ei sitä oo mulle mitenkään selitetty, vaan enintään vähätelty.

Vierailija
2/2 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helvetillinen pahoinvointi ja oksentelu, tiputuksessa viikkoja. 3 lasta ja yksi enkelivauva.

syitä: ei ole tarvetta tutkia kun on kuulemma vain positiivista.....juu no toisilla vain on...liian hyvä istukantoiminta, paljon raskaushormoneita jne

viimeisessä raskaudessa koin jonkin verran olevan apua siitä b-vitamiinipiikistä (neurobio tai jotain sinnepäin). kaikki konstit on testattu mikään ei auta....no onneksi menee ohi 9kk:ssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla