Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoli vuotta häiden jälkeen...

Vierailija
15.07.2010 |

ja mies on nyt sitten ihastunut työkaveriinsa. Aloin epäillä asiaa ja kiusoittelin siitä eilen, näin sitten naamasta että oikeaan osuin eikä mies edes yrittänyt kieltää asiaa.

Ei ole sen tyyppinen että pettäisi, ennemminkin että jättäisi. Aloin jo illalla suunnitella, miten järjestän asiat lapsen kanssa, jos mies päättää lähteä.

Työtoveruus on läheistä ja kummallakin vakipaikka, mitään muutosta siihen ei tule ellei sitten tuo ihastuksen kohde löydä kumppania itselleen (tällä hetkellä sinkku).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies päättää lähteä... Itse vaan aiot jatkaa liittoa miehen kanssa? Oletko ajatellut että se ihastus on ehkä jo viety pidemmälle esim työpaikan illanistujaisissa tjms...

Vierailija
2/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestäni liittoa eikä perhettä pureta siksi, että tulee ihastuksia. Pelkään vain sitä, että jos miehen tunteet ovatkin vahvempia tai muuttuvat vahvemmiksi, niin sitten hän toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä asiassa on? t.2

Vierailija
4/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko mulla vaikka sellainen ongelma, että kun olen kuvitellut, että me ollaan vastavihitty onnellinen pari ja pieni perhe, niin nyt sitten yhtäkkiä puun takaa tulee joku mimmi, johon mun mies on ihastunut, enkä enää voi tietää, onko meillä oikeasti se yhteinen tulevaisuus, jota tässä on rakennettu!!

Sua ei sellainen sit hetkauttaisi ollenkaan, niinkö?

ap

Vierailija
5/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi normaalia. Melkeinpä kaikki ihastuvat joskus johonkuhun muuhun, vaikka olisivat kuinka hyvässä parisuhteessa tai liitossa. Hyväkään suhde ei aina takaa tyytyväisyyttä ja joskus saattaa joku toinen ihminen hetkellisesti alkaa kiehtoa tosi kovasti. Itse olen edellisessä suhteessani tällaisen salamaihastuksen tullen pettänyt, mutta nykyisessä avioliitossani en kertaakaan. Tiedän jo kokemuksesta, että jos ihastuminen tapahtuu, niin siitä pitää vain päästä yli - tunne laimenee kyllä aikanaan kunhan sitä ei helli ja lietso itselleen.

Mutta haluan siis vain sanoa, ettei ihastuminen johonkuhun toiseen ole välttämättä mikään maailmanloppu. Sellaista tapahtuu ja siitä voi päästä yli, jos teillä itsellänne on suhteessa kaikki ok.

Vierailija
6/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan niihin ei lähde mukaan. Sinä et oikeastaan voi tehdä muuta kuin sanoa miehellesi että toiv. ei tee mitään ihastumisen eteen koska olisi kova paikka menettää perhe, johon uskot ja jonka olette rakentaneet. Jatkat vaan normaalia elämää ja olet oma ihana itsesi. Usko teihin! Kyllä se siitä!

Vierailija
7/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieskin huomasi sen. Oli silloin pettyneen oloinen, jopa vihainen, muttei sanonut minulle mitään, mutta ilmeestä näin että voisit lopettaa tuon kouhkaamisen.

Aika paransi. En olisi koskaan oikeasti edes halunnut viedä asiaa eteenpäin, nautin vain ihastuksesta ja hänen seurastaan. No pikkujouluissa tämä mies halasi ja antoi suukon poskelle, mutta muuten kaikki jäi flirttailuksi ja huulen heitoksi.

Molemmat olemme tahoillamme naimisissa ja lapsia. Nykyisin emme juuri ole tekemisissä. Ihastus on vain lopahtanut.

Vierailija
8/8 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei välillä ihastuisi, kun kivoja ihmisiä on niin paljon ja töissä on helppo tutustua, yhteisiä asioitakin usein riittää. Mutta ihastuksen tunteet eivät vielä edellytä tekoja.

Ette ilmeisesti keskustelleet ennen naimisiinmenoa, mitä tehdään, kun ihastumisia tulee. Kaikkien kannattaisi. Meillä on sovittu, että niistä otetaan ilo irti eli nautitaan itsetuntobuustista (on kiva kun kelpaa jollekulle) ja jännityksestä, mutta ehdottomasti ei viedä suhdetta intiimille tasolle.

Intiimi on sekä henkistä että fyysistä. Siis EI avauduta ihastukselle kotiasioista, varsinkaan huolista. Fyysisesti rajana on yhteinen tanssi firman bileissä. Se on ok, mutta ei vetäytyminen kahdestaan halailemaan.

Pitkäaikainen parisuhde antaa niin paljon enemmän kuin kevyt ihastus, etteivät ne kilpaile lainkaan samassa sarjassa. Meillä ihastukset ovat yhteinen asia eli niistä kerrotaan kumppanille. Tämäkin pitää ne osaltaan paikassa, johon ne kuuluvat eli periferiassa.

Ihastukset ovat kuin pienet, karvaiset kotieläimet, hiiret vaikka: kivoja, mutta eivät elä kauan.