Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko väkivaltaisen suhteen jälkeen enää koskaan rakastua uudelleen?

Vierailija
14.07.2010 |

Miten uskaltaa enää luottaa? Olen ollut eron jälkeen jo kolme vuotta sinkku, ei treffejä / tutustumista miehiin. Ei mitään kontakteja enää. Pelko ei taida mennä ikinä ohi? Ikää 29 mutta tuntuu että haluan olla loppuelämän yksin vain koska en enää uskalla...Kohtalotovereita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä miettinyt useasti että JOS tästä eroan, taidan jäädä ikisinkuksi... Vaikka olen sen verran nuori (kuten sinäkin) että kaipa aika antaa uutta rohkeutta luottaa.

Vierailija
2/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on märehtiä se huono suhde alta pois, eikä sännätä suinpäin uuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosin narsistista.Nyt tuntuu ettei ikinä enää ketään mulle kiitos.En luota omiin valintoihini.Yksin siis parempi olla.

Vierailija
4/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä väkivaltaisen parisuhteen jälkeen olin itse ainakin todella tarkka ja ehkä vainoharhainenkin miesten suhteen pitkän aikaa.

Vierailija
5/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosin narsistista.Nyt tuntuu ettei ikinä enää ketään mulle kiitos.En luota omiin valintoihini.Yksin siis parempi olla.

Miehet tuntuvat hyvin julmilta. On parempi olla yksin.

Vierailija
6/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elin neljä vuotta elämästäni väkivaltaisen miehen kanssa, siis aseella uhkaamista, hakkaamista, kuristamista, henkistäväkivaltaa yms. Ja eron jälkeen kävin terapiassa keskustelemassa asioista ja noin kahden vuoden jälkeen olin saanut pääni selväksi. Päätin näes että tämä on mun ainoa elämä enkä antaa muutaman huonon vuoden ja p***kan miehen pilata loppuelämääni.

Nykyään onnellisesti rakastunut ja kihloissa ihanan miehen kanssa

Vierailija
7/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elin neljä vuotta elämästäni väkivaltaisen miehen kanssa, siis aseella uhkaamista, hakkaamista, kuristamista, henkistäväkivaltaa yms. Ja eron jälkeen kävin terapiassa keskustelemassa asioista ja noin kahden vuoden jälkeen olin saanut pääni selväksi. Päätin näes että tämä on mun ainoa elämä enkä antaa muutaman huonon vuoden ja p***kan miehen pilata loppuelämääni.

En ole ap, mutta itselläkin on ollut väkivaltainen mies jonka jälkeen olen törmännyt pari kertaa miehiin jotka eivät ole hyväksyneet sitä että olen varovainen suhteessa vaan syyttäneet minua siitä että olen arka tutustumaan (en esim. ole pystynyt jo muutamien treffien jälkeen ryhtymään seksisuhteeseen). Olen yrittänyt kertoa että pelokkuus johtuu parisuhteestani, mutta siitä on ollut toistaiseksi vain haittaa. Itsenikin on vaikea uskoa että ymmärtäväisiä miehiä on olemassakaan.

Vierailija
8/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta itselläkin on ollut väkivaltainen mies jonka jälkeen olen törmännyt pari kertaa miehiin jotka eivät ole hyväksyneet sitä että olen varovainen suhteessa vaan syyttäneet minua siitä että olen arka tutustumaan (en esim. ole pystynyt jo muutamien treffien jälkeen ryhtymään seksisuhteeseen). Olen yrittänyt kertoa että pelokkuus johtuu parisuhteestani, mutta siitä on ollut toistaiseksi vain haittaa. Itsenikin on vaikea uskoa että ymmärtäväisiä miehiä on olemassakaan.

Jos uusi mies suhtautuisi noin niin lopettaisin suhteen alkuunsa. Nykyinenkin käy syyttämään ja uhoamaan jos vähänkin sanon pelkääväni tai tarvitsevani aikaa jotta voisin taas luottaa. Jos uusi mies syyttelisi minua pelokkuudesta tai ei hyväksyisi etten luota sormien napautuksella, pelkäisin sen olevan lopulta samanlainen kuin nykyinen. Tämänkin kanssa kerettiin naimisiin ennenkuin aggressiivinen puoli pääsi pintaan. uuden miehen pitäisi olla ymmärtäväinen ja kärsivällinen jotta uskaltaisin lähteä syvemmin suhteeseen (siihen riskiin että sokeutuisin taas lammasmaisessa rakkaudessani)

2

Vierailija
9/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus on voi :) eron jälkeen kyllä pelasin miesten kanssa. mutta kun alko menee vakavaksi lopetin suhteen. sitten 3v eron jälk löysin ihanan miehen.. nyt oltu naimisissa 3v ja on 1 vauveli. ja luottoa on. eikä tarvi pelätä.

Vierailija
10/11 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi mies suhtautuisi noin niin lopettaisin suhteen alkuunsa. Nykyinenkin käy syyttämään ja uhoamaan jos vähänkin sanon pelkääväni tai tarvitsevani aikaa jotta voisin taas luottaa. Jos uusi mies syyttelisi minua pelokkuudesta tai ei hyväksyisi etten luota sormien napautuksella, pelkäisin sen olevan lopulta samanlainen kuin nykyinen. Tämänkin kanssa kerettiin naimisiin ennenkuin aggressiivinen puoli pääsi pintaan. uuden miehen pitäisi olla ymmärtäväinen ja kärsivällinen jotta uskaltaisin lähteä syvemmin suhteeseen (siihen riskiin että sokeutuisin taas lammasmaisessa rakkaudessani)

2

Vierailija
11/11 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä ole pelännyt, mies ennemminkin ihmettelee kuinka voin olla näinkin avoin ja positiivinen, kaiken kokemani jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi