Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli lähdössä vauvan kanssa kaverilleen kyläilemään, minä pakkasin hoitolaukkuun

Vierailija
12.07.2010 |

kaiken tarvittavan ja kerroin miehelle, mitä laukusta löytyy. Mies katsoi minua ja nyökkäili. Sitten hetkeä myöhemmin annoin vielä yhden jutun miehelle ja sanoin, että laita tuo sinne laukkuun myös. Mies sanoi, että "en minä ole ottamassa mitään laukkua!" Sanoin, että "entäs se hoitolaukku, missä on kaikki vauvan tavarat". Mies vastasi "Pitääkö mun ottaa sellainen?"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä sulta!

Anna vastuuta. Vauva ei kuole, koska jos mieheltä sitten puuttuukin jotain niin hän käy sen ostamassa.

Lopeta heti toi miehesi äitinä olo tai kadut sitä raskaasti!!

Vierailija
2/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti miehen kanssa on edelleen tuollaista. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää en viitsi "testata" miestä vauvan hyvinvoinnin kustannuksella. Kokeiltu on ja pieleen meni, kiitos vaan. ap

Vierailija
4/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies menee viikonloppuna reissuun kahden lapsen kanssa, mitä kaikkea pakkaa ja unohtaa pakata;)Oikeasti tekee hyvää miehelle, kun on tottunut siihen että minä teen nuo kaikki ja se tapahtuu miehen mielestä tuosta vaan.

Vierailija
5/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mietin miksi miehellä edes on korvat kun ei niillä kuuntele!

Vierailija
6/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä miestä. Mitä sitä nyt muka tarvittaisiin mukaan muuta kuin vauva... :D

Eihän vauvalle nälkä tule ja vaippakin pysyy kuivana taatusti koko reissun ajan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan