Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kipeä patti tuli kainaloon, nyt toinenkin.

Vierailija
12.07.2010 |

muutama päivä sitten mulle tuli kipeä, noin herneen kokoinen patti kainaloon, nyt tuli toinenkin. Imusolmukkeita? ihon alle siis. pitääkö huolestua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi, et liittyisivät rintarauhaseen. Tultiin kuitenkin kaverin kanssa siihen tulokseen, et liittyvät varmaan kuumuuteen ja kovaan hikoilemiseen. Kaverilla oli siis myös ollut samanlaisia helleaikoina ja silloin oli kans tosi kuuma kesä. Varmaan ihohuokoset jotenki tukkiutuneet ja ärtyneet. Ne patit oli kans tosi kipeitä varsinki, jos niitä painoi. Katosivat jonkun ajan päästä itsestään.

Vierailija
2/5 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehdus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rintaliivien kaarituki hiertää.

Vierailija
4/5 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää ollenkaan antiperspirantteja, niistä tulee samantien kipeitä patteja kainaloon. Ainoastaan deodorantit käyvät mulle. Ei löydy kuin muutama vaihtoehto nykyään kaupasta, melkein kaikki ovat antiperspirantteja :-(.

Vierailija
5/5 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää ollenkaan antiperspirantteja, niistä tulee samantien kipeitä patteja kainaloon. Ainoastaan deodorantit käyvät mulle. Ei löydy kuin muutama vaihtoehto nykyään kaupasta, melkein kaikki ovat antiperspirantteja :-(.

Oon sheivannu, mut en tarkoita karvatuppien tulehdusta, vaan iho on väritön, normaali. Klöntti on ihan sisällä ja on kipeä.

Muistaisin myös että viime kesänä oli yksi. Liekö hikirauhanen sittenkin, jos on tukkeessa vaikka?

Ja dödöllä en ole huomannut olevan vaikutusta. Samaa olen käyttänyt vuosia, tosi välillä jotain muuta välissä.

ap