Eikö ole hyvä, että netissä voi anonyyminä sanoa
melkein mitä vain? Viitaten tuohon etunimikeskusteluun ja toisten lasten nimivalintojen arvostelua. Minä uskon, että se joka sanoo, että Uolevi on ruma nimi, on ehkä rehellinen täällä, mutta ei tavatessaan Uolevin äidin joka esittelee: "Tässä meidän Uolevi." Taitaa vaan olla kova paikka joillekin äideille kuulla totuus.
Kommentit (5)
melkein mitä vain? Viitaten tuohon etunimikeskusteluun ja toisten lasten nimivalintojen arvostelua. Minä uskon, että se joka sanoo, että Uolevi on ruma nimi, on ehkä rehellinen täällä, mutta ei tavatessaan Uolevin äidin joka esittelee: "Tässä meidän Uolevi." Taitaa vaan olla kova paikka joillekin äideille kuulla totuus.
oikein on? Huonoa käytöstähän toisten tuollainen loukkaaminen on.
jotkut vaan päästelee suustaan asioita totuuksina miettimättä sen enempiä, ja sitten ollaan muka niin fiksua ja filmaattista :-D
esim. haukkua nimiä, vaikka kuinka anonyyminä. Omalla koneellaan on kuitenkin se Uolevin äiti lukemassa ja pahoittamassa mielensä.
Sen sijaan tykkään tuoda keskusteluihin 'uutta näkökulmaa', sekä täällä että livenäkin. Ärsyttää, kun esim. työpaikan kahvipöytäkeskustelu menee usein siihen, että päivitellään kovaan ääneen jotain asiaa, on se niin kauheeta kun on sellasta ja sellasta. Silloin joku mun sisällä käskee vängätä vastaan.
Sen sijaan, jos esimerkiksi jonkun ketjun AP toimii typerästi minulle ei tuota minkäänlaista tuskaa ilmoittaa siitä, vaikka ennen minua ketjussa olisi kymmenen taivastelijaa hänen puolellaan.
täällä taas ihmetyttää se, miten ihmiset viitsivät kirjoittaa "päin naamaa" tosi törkeästi? Haukutaan jne. Vai lieneekö tämä sellainen paikka, jossa päästään ylimääräisistä höyryistä...
Joskus vain tuntuu, että asiasta kuin asiasta väännetään jotain muuta kuin aloituksen tekijä on tarkoittanut, "huudellaan" provoa, väännetään asia ap:n viaksi jne.
No, sellaista se elämä on...