Olin kyllästynyt...
tapasin netissä(yllätys yllätys) miehen... olin juuri avioerosta toipunut. no päätimme tavata. mies tuli meille viikoksi heti kättelyssä. oli aika salamyhkäinen käytökseltään. netissä roikkui paljon meillä ollessaankin. no lähti kotiinsa,tekstasi että ei ehdi nyt meseillä ku siivoo.no tutkin miehen nettijuttuja.ohops.olikin sopinut jo seuraavan naisen luo treffit.eli meiltä suoraan toisen tykö lähikaupunkiin ja sieltä kotikaupunkiinsa.
ei meinannu myöntää asiaa... kysyin suoraan tuolta toiselta että oliko mies hänen luona.olihan se ollut.
no mies sit itki että älä jätä häntä.ja taas tuli meille ja jäi.
no sitten elettiinkin aika paljon hänen ehdoilla.menin minne hän pyysi. paljon autojuttuja,autovaihtoja jne. kortti oli muka kuivumassa(loppupelissä paljastui ettei sitä ole koskaan ollutkaan!!!sukulaisensakaan eivät tätä tienneet!!!)
no siinä kohellettiin,mattimervi-tyyliin aikamme,ollaan ei olla,nyt viimesin riemu repesi kun pitkästä aikaa mies kirjautui näille sivuille mistä naisia pokasi silloinki... minun poissaollessa oli aloittanut taas. en osannu pitää suutani kii.ja mies ampaisi rinnuksiin kii.
heitin lopullisesti elämästäni. monesti olen huomannut ettei miehellä ole oikein tunteita,ainakaan sen suhteen että tajuisi miltä toisista tuntuu... hänhän saattoi keskellä kirkasta päivää keskellä kaupunkia paiskoa polkupyöräänsä katuun jos suuttui.
puhelintaan hän vartioi.kerran erehdyin kysymään kenelle tekstaa,nii sai kauhian raivarin. minä läksin kävelemään kotiini ja mies sitten tuli perässä ja oli kuin ei mitään:0
eikö tälläinen ole skitso??
Kommentit (5)
Etkö pelännyt mitään?
Vai onko provo?
Sillä ei ole kotia, joten treffailee naisia, saa seksiä, ruokaa ja katon päänsä päälle. Etsii aina uutta. Varmaan komea, mutta köyhä, työtön, juoppoluuseri!
Noita on lähiökapakat tulvillaan.
Googletapas ap. narsistinen persoonallisuushäiriö, niin voi kuulostaa tutulta.
Nimenomaan tuo tunteettomuus liittyy siihen.
Tosin hän ei osaa käyttää nettiä omien sanojensa mukaan.