Koira-ihmiset! tykkääkö teidän koirat uida?
Meidän ei. Tänään taas vietiin se uimaan ja piti suunnilleen heittää se uimaan. Nopeesti ui rantaa takas ja varmaan ihan vinoillakseen sen jälkeen heti meni mutalöllöön makaamaan!!
Toiset koiran ui ihan innossaan, mutta meidän kermaperse se vaan kahlais. Mä olen ihan ihemeissäni kun olen tottunut siihen että koirat yleensä kyllä ui mielellään.
Voiko sen opettaa siihen jotenkin?
Kommentit (3)
Eli en todellakaan heitä uimaan tms. Ihan tiedoksi, että koiratkin on yksilöitä, niinkuin ihmiset. Ei kaikki ihmisetkään tykkää uida.
Mutta nuori koira jolle vesi on vielä outo elementti, niin eikä sitä muka voi rohkaista uimaan? Onhan se alkuun varmaan outoa, mutta pitäisikö heti antaa periksi. Ja toi veteen heitto..en todellakaan mistään laiturista heittänyt vaan metrin verran rannasta LASKIN koiran veteen.
meillä 5v. koira sekä parivuotias. Vanhempi innostui uimaan vasta viime kesänä, aikaisemmin ei mennyt kahlausta pidemmälle vaikka houkuteltiin ties millä. Nyt juoksee veteen kepin perässä. Nuorempi koira taas vain kahlailee, ehkäpä sekin joskus innostuu uimaan.. :) Hitaasti hyvä tulee.. :D
Eli en todellakaan heitä uimaan tms.
Ihan tiedoksi, että koiratkin on yksilöitä, niinkuin ihmiset. Ei kaikki ihmisetkään tykkää uida.